liv Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #801 Del Skrevet 15. januar 2005 Nei det var mye folk.. Ble du noe klokere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2005 #802 Del Skrevet 15. januar 2005 Egentlig ikke..håpet å finne noe fra Korsika, men fant bare en liten brosjyre... Var med på noen konkurranser vi også, da! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #803 Del Skrevet 15. januar 2005 fant litt om usa da! Mange fine tilbud dit nå.. Men det er vel kanskje vanskelig å finne tilbud i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2005 #804 Del Skrevet 15. januar 2005 Vi fant to gode tilbud, men mamma har reservert billetter i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #805 Del Skrevet 15. januar 2005 Så når reiser dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2005 #806 Del Skrevet 16. januar 2005 18.mars er planen. Går glipp av siste skoledag da... Hjem 28.mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #807 Del Skrevet 17. januar 2005 Vi reiser ikke før til høsten vi.. Må spare litt! Gjesp... Har gjespet i hele dag. Helt forferdelig. Skal legge med tidlig i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #808 Del Skrevet 18. januar 2005 I dag på praksis så sa den ene veilederen min (luksusprob.. Jeg har to!) at jeg måtte jobbe litt saktere.. Alt jeg skrev og gjorde var veldig bra, sa ho.. Men jeg jobbet så fort at ho ikke hadde mer til meg å gjøre når det var et par timer igjen.. Så ho sa jeg måtte ta meg flere pauser, gå på internett eller no'.. I dag har jeg forresten skrevet tre notater (små).. Vært med på avdelingsmøte, laget perm med tiltaksplan og omsorgsplan- eksempler og avsluttet og fjernarkivert 9 saker.. Produktiv dag i dag.. Hater å bare sitte å tromme fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. januar 2005 #809 Del Skrevet 18. januar 2005 Så flink du er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #810 Del Skrevet 19. januar 2005 Trives i praksis.. Synes det skjer litt lite av og til men det går greit.. Jeg skal på flere kurs. To på Aline spebarnsenter, et om rus og et om psyk., Et om nærmiljøtiltak (tror jeg det var) og et hos fylkesmannen; om akuttvedtak.. Det er jo greit å få med seg det, i allefall når jeg slipper å betale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #811 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg får det fortsatt ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #812 Del Skrevet 19. januar 2005 trykk på sitere og klip og lim denne koden du... Dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #813 Del Skrevet 19. januar 2005 satt å tittet på videreutdanning.. Tror det blir i trondheim.. rådgivning på ntnu frister.. Hmm, må ha 82,5studiepoeng i pedagogikk da men det vet vel noen av lærerene på skolen om vi har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. januar 2005 #814 Del Skrevet 20. januar 2005 Å, så du skal videreutdanne deg likevel? Med en gang eller venter du noen år? Ja, må kanskje ha de ped.-poengene? Hva skjedde med hus på Rolvsøy og barn da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. januar 2005 #815 Del Skrevet 20. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #816 Del Skrevet 20. januar 2005 Å' date=' så du skal videreutdanne deg likevel? Med en gang eller venter du noen år? Ja, må kanskje ha de ped.-poengene? Hva skjedde med hus på Rolvsøy og barn da?? [/quote'] Mannen kom med et lite ønske om å flytte oppover at par år eller sånn.. Men i følge studieansvarlig på skolen så har vi ikke mer enn 24 studiepoeng i ped da.. Så da må jeg eventuelt ha to årserfaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #817 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg fikk det da til Tilslutt! Bedre sent enn aldri da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. januar 2005 #818 Del Skrevet 20. januar 2005 Å, så NÅ vil han!! Har ikke du hatt lyst til det lenge? :-) Neeei, ikke flytt så langt vekk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 24. januar 2005 Jaja, i dag har jeg begynt å tenke på oppgaven og begynt å ordne med dagsplan for lærerbesøk i praksisen.. Og så skal jeg begynne å trene.. Har inen høye mål for hvor ofte da. Men hadde tenkt å prøve å trene hver mandag fremover så får vi se om det blir en dag til etterhvert.. Oi, jeg har venner... Fikk en tekstmelding.. Lurer på hvem den er fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #820 Del Skrevet 24. januar 2005 kjempe spennende melding.. Fra min mann: Latsabb... Jo jeg er lat.. Sendte han en melding om å kjøpe med melk hjem. Jo det er sååå langt til butikken at jeg ville sikkert klart å komme meg ned og opp igjen på samme tiden som jeg skriver dette da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg