liv Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #401 Del Skrevet 18. juli 2004 takk takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #402 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg ville bare stikke innom med en liten søndagshilsen Her i nord er det oppholdsvær igjen etter regn i ettermiddag, så jeg benyttet sjansen til å ta en liten tur med sykkelen. Forresten; visste du at du kan få Ibumetin 400mg i fritt salg på apoteket? Jeg fikk 600mg Ibux på resept hos tannlegen en gang, og hun sa at jeg kunne ta to av dem, evt 6 vanlige 200mg-tabletter. Maks dose pr dag var visst 1200mg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #403 Del Skrevet 18. juli 2004 jeg har vanligvis 600mg på resept men denne gangen så var jeg tom. Viste ikke at jeg får kjøpt 400mg reseptfritt. Får ta en tur innom apoteket en dag da. Har ikke tid til å ordne ny resept nå. Og dess så tror jeg at jeg har en liggende et eller annet lurt sted. Dukker nok opp når vi skal flytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #404 Del Skrevet 18. juli 2004 Det er visst helt nytt. Jeg kjøpte 400mg i Nederland, og passet veldig godt på dem (det eneste som hjelper når jeg får hodepine), og da jeg skulle på apoteket for å kjøpe ny dose her hjemme, hadde de fått inn 400mg, men Ibumetin, ikke Ibux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #405 Del Skrevet 18. juli 2004 ibux og ibumetin er jo akuratt det samme så da er det liksom det samme hva man kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #406 Del Skrevet 19. juli 2004 jaja, da har leilighetsstresset ordnet seg så nå blir det flytting i september en gang, sansynligvis mot slutten da. Og vi kan ha katten der så da ordnet det seg også. Det er et kollektiv med tre jenter ,meg og mannen på St.hans-haugen. Så ordentlig bra ut! Fornøyd. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. juli 2004 #407 Del Skrevet 19. juli 2004 Så bra at ting ordner seg!!! Kollektiv er moro det!! Men jeg gleder meg til eget hus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #408 Del Skrevet 19. juli 2004 Kollektiv er greit det. Self gleder jeg meg til eget hus jeg og men nå får vi sjansen til å kanskje spare opp litt egen kapital.. Det er jo praktisk det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juli 2004 #409 Del Skrevet 20. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. juli 2004 #410 Del Skrevet 21. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #411 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei siss.. Hei Aniola-Fisken.. I dag har jeg jobbet som vanlig. I morgen skal jeg sitte barnevakt igjen og på fredag har jeg fri. Hadde håpet på en tur for å hilse på min kjære pus da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 #412 Del Skrevet 21. juli 2004 Du må kose deg masse på fridagen din, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. juli 2004 #413 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei, Liv! Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! ps... hvorfor må du vente i to år.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #414 Del Skrevet 23. juli 2004 jaja, har handlet litt til katten i går så nå vil jeg besøke den snart... I dag har jeg og min kjære vært på bytur.. Bare kost oss litt. Skulle egentlig bare gå opp på senteret her vi bor og gå en tur på dyrebutikken men den var midlertidig stengt pga brann så da dro vi ner i byen. Hadde hørt om en billig dyrebutikk på grønland men fant den ikke. Lette ikke alt for hardt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. juli 2004 #415 Del Skrevet 24. juli 2004 Kikker innom for å ønske deg en god helg! Du er flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #416 Del Skrevet 24. juli 2004 takk! I dag har jeg jobbet litt og da jeg kom ut hadde noen skrudd og hatt det morsomt med sykkelen min. Setet var vridd, styret var vridd, bremsene var strammet veldig så de sto på hele tiden, lykta var snudd opp-ned og det var ringeklokka også.. Og så hadde de knekt en liten dings som sitter på bremsen, sikkert ikke med vilje men jeg blir litt sur.. Men ellers har jeg hatt en fin dag. Begynner å få litt vondt i hodet nå men håper det holder seg på et lavt nivå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2004 #417 Del Skrevet 24. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #418 Del Skrevet 24. juli 2004 hei ja.. om 14 dager er vi i trøndelag hos svigermor.. Men hvordan skal vi reise mellom olso og Tr.heim for å få det billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. juli 2004 #419 Del Skrevet 24. juli 2004 God søndag til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. juli 2004 #420 Del Skrevet 24. juli 2004 Fortsatt god helg, liv. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg