Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

ikke le, men nå har jeg vondt i hodet og skal opp kl 7 i morgen tidlig. Hvordan skal jeg få til det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk Kverula, det har blitt noen innnlegg siden da! :P

I morgen skal jeg dra å hilse på pusene til min lillesøster. De skal vist være helskjønne. Og det har jeg ikke vansklig for å tro. Har så lyst på en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en super dag.. Pusene til siss er bare helt utrolig herlige. og jeg skal ha en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o JEg og vil haaaaa... :o

VIl ha hund også...

Og fugl...

Men mannen er dum, jeg får ikke noe av det!!!

Enda ... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove.. Har lagt i sengen i to timer og sett i veggen.. skal opp halv syv i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, jeg har så vondt i kneet. Jeg tror jeg går på veggen.. Og jeg har ikke noe igjen av resepten på ibumetin. Kan jeg da ta 6 ibux for å få samme dosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Kan jeg da ta 6 ibux for å få samme dosen?

..nei...

Å jeg som skulle ønske deg en god dag.. :sjenert: Får håpe smertene i kneet går over da liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok tre ibux i morges og det hjalp litt mot kneet i allefall. Har fortsatt litt vondt i dag. Legen snakket om å sende meg til revmatisme spesialist men da var faren at jeg ville bli satt på cellegift og det synes jeg hører litt drøyt ut.

Siss..

Kan ikke se noen forskjell på om jeg tar 6*200mg og 2*600mg.. Tabletten innehølder akuratt det sammen. Ibuprofen..

Takk Kverula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merker kneet godt i dag også men det er ikkke så vont nå.. Egentlig har jeg problemer med begge knærne, de bare bytter på. Når de slår til samtidig derimot er det bare å kapitulere..

I dag skal jeg jobbe kveldsvakt. og så tidlig i morgen. Egentlig ikke så glad i de sent-tidlig vaktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

:vinke:

Ville bare titte innom deg før jeg reiser på ferie!

Ha det fint, Liv!

K

(PS. Smykkene er pakket ned og klare til ferie! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snorke litt. Skal opp om 7 timer for å jobbe. Har en ti-timers vakt i morgen :-( . Jaja,blir litt penger da og ho jeg skal jobbe med fra 8 til 12 er ganske grei! Husker ikke hvem som kommer etter ho da men jeg skal klare meg jeg..

Det er nye sjefen på butikken jeg jobber sammen med først og ho virker ganske grei. Har jobbet sammen med ho flere vakter denne uken og hun er flink til å bytte på arbeidoppgaver og utfordre meg. Jeg fikk f.eks ta bestillingene aleine for første gang i dag. Lærte det tidliger ei uka. Hun lurte på om jeg vil ha ansvar for å åpne butikken en uke i sommer, altså ansvar for å bestille varer, rydde og sørge for at vi har nok frukt og sånt. Gleder meg litt. Håper jeg klarer oppgaven..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi sett på en leilighet vi vurderte å leie men tror vi leter videre.. ikke det vi var på jakt etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...