liv Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #381 Del Skrevet 11. juli 2004 ikke le, men nå har jeg vondt i hodet og skal opp kl 7 i morgen tidlig. Hvordan skal jeg få til det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. juli 2004 Forfatter #382 Del Skrevet 11. juli 2004 og der har jeg nådd 4000 innlegg også. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2004 #383 Del Skrevet 11. juli 2004 Grattis med 4000 innlegg, liv! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #384 Del Skrevet 12. juli 2004 takk Kverula, det har blitt noen innnlegg siden da! I morgen skal jeg dra å hilse på pusene til min lillesøster. De skal vist være helskjønne. Og det har jeg ikke vansklig for å tro. Har så lyst på en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. juli 2004 #385 Del Skrevet 13. juli 2004 Takk for kost besøk liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 #386 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg ler ikke AV deg, men MED deg!! Håper du har hatt en fiiiin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #387 Del Skrevet 13. juli 2004 Hatt en super dag.. Pusene til siss er bare helt utrolig herlige. og jeg skal ha en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. juli 2004 #388 Del Skrevet 13. juli 2004 :o JEg og vil haaaaa... :o VIl ha hund også... Og fugl... Men mannen er dum, jeg får ikke noe av det!!! Enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juli 2004 Forfatter #389 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg får ikke sove.. Har lagt i sengen i to timer og sett i veggen.. skal opp halv syv i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #390 Del Skrevet 14. juli 2004 åhh, jeg har så vondt i kneet. Jeg tror jeg går på veggen.. Og jeg har ikke noe igjen av resepten på ibumetin. Kan jeg da ta 6 ibux for å få samme dosen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2004 #391 Del Skrevet 14. juli 2004 Kan jeg da ta 6 ibux for å få samme dosen? ..nei... Å jeg som skulle ønske deg en god dag.. Får håpe smertene i kneet går over da liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2004 #392 Del Skrevet 14. juli 2004 :trøste: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #393 Del Skrevet 14. juli 2004 tok tre ibux i morges og det hjalp litt mot kneet i allefall. Har fortsatt litt vondt i dag. Legen snakket om å sende meg til revmatisme spesialist men da var faren at jeg ville bli satt på cellegift og det synes jeg hører litt drøyt ut. Siss.. Kan ikke se noen forskjell på om jeg tar 6*200mg og 2*600mg.. Tabletten innehølder akuratt det sammen. Ibuprofen.. Takk Kverula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2004 #394 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvordan er det med kneet ditt i dag da, Liv? *krysser fingrene for at du er bedre* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #395 Del Skrevet 15. juli 2004 merker kneet godt i dag også men det er ikkke så vont nå.. Egentlig har jeg problemer med begge knærne, de bare bytter på. Når de slår til samtidig derimot er det bare å kapitulere.. I dag skal jeg jobbe kveldsvakt. og så tidlig i morgen. Egentlig ikke så glad i de sent-tidlig vaktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #396 Del Skrevet 15. juli 2004 Bare si fra når det passer for deg å finne på noe en dag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2004 #397 Del Skrevet 16. juli 2004 Ville bare titte innom deg før jeg reiser på ferie! Ha det fint, Liv! K (PS. Smykkene er pakket ned og klare til ferie! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #398 Del Skrevet 16. juli 2004 Nå skal jeg snorke litt. Skal opp om 7 timer for å jobbe. Har en ti-timers vakt i morgen :-( . Jaja,blir litt penger da og ho jeg skal jobbe med fra 8 til 12 er ganske grei! Husker ikke hvem som kommer etter ho da men jeg skal klare meg jeg.. Det er nye sjefen på butikken jeg jobber sammen med først og ho virker ganske grei. Har jobbet sammen med ho flere vakter denne uken og hun er flink til å bytte på arbeidoppgaver og utfordre meg. Jeg fikk f.eks ta bestillingene aleine for første gang i dag. Lærte det tidliger ei uka. Hun lurte på om jeg vil ha ansvar for å åpne butikken en uke i sommer, altså ansvar for å bestille varer, rydde og sørge for at vi har nok frukt og sånt. Gleder meg litt. Håper jeg klarer oppgaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #399 Del Skrevet 18. juli 2004 I dag har vi sett på en leilighet vi vurderte å leie men tror vi leter videre.. ikke det vi var på jakt etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. juli 2004 #400 Del Skrevet 18. juli 2004 Lykke til videre med letingen!!! Den rette dukker opp når du minst venter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg