liv Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 2. juli 2004 Aner ikke jeg, kanskje du er mer normal enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 2. juli 2004 Singstar er gøy! Irriterer meg at vi ha x-bx og ikke ps2. I kveld har vi hatt det så gøy, sunnget av full hals. I kveld var det 5 jenter (meg , siss og venninner av oss begge) det var kjempe koselig. Vi koste oss med taco og la de to guttene vi passer (lillebrødrene mine) og sang for full hals. Med litt show også. Alt helt uten alkohyler, hvem har sagt at man trenger sånt for å ha det gøy! Og i morgenkveld er det på'n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 3. juli 2004 #343 Del Skrevet 3. juli 2004 Hilsen fra en smugleser! Singstar, er det det nye "spillet" til PS2? Har bare prøvd EyeToy jeg, og det var veldig morro. Hvis du ikke har prøvd så er det et spill som kommer med kamera som man kobler til PS2, sånn at man selv er inne i spillet. Så må man bevege på armer, ben og kropp for å fullføre. Morsomt! Har lyst til å prøve singstar også, men desverre har jeg ikke PS2 selv :-? Ha en flott lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #344 Del Skrevet 3. juli 2004 Du, husk å gjemme smykkene før noen ser dem neste gang da! Hørtes ut som en herlig kveld i går - koselig! Ha en fin lørdag også! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 3. juli 2004 Kjøpte du noe på panduro da? Jeg kjøpte perler til smykker og låser og sånt.. Skal jo lage smykker til Kerula så da måtte jeg ha litt mer utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #346 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja Kelsey, Singstar er det nye "spillet" til ps2. Og utrolig morsomt! Du får bare resise på besøk til noen med det spillet og prøve da! For det er rått! Har prøvd eyetoy på ps2 messen i oslo. Var relativt gøy det også! Kverris, skal nok gjemme det neste gang. Guttene er ute nå så jeg lurer på om jeg skal ta frem utstyret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. juli 2004 #347 Del Skrevet 3. juli 2004 Heisann, Liv! Har visst aldri vært innom dagboken din og sagt hei, og det er ikke noe å være stolt av! Derfor retter jeg på skaden, og stikker innom med noen flasker pærebrus og en liten blomst til deg, og ønsker deg en skikkelig fin helg! :blomst_opp: Vi har forresten nettopp fått PS2 i hus (sist uke), jeg har tre gutter som skal kose seg med den! Har ikke rukket å kjøpe noen nye spill, engang. Kanskje hu mor også får prøve seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei væren. Du må bare kjøpe singstar til deg selv da! Jeg gjentar meg selv mend et er bare rått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 #349 Del Skrevet 3. juli 2004 Mornings! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 3. juli 2004 god morgen Fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. juli 2004 #351 Del Skrevet 3. juli 2004 Hvordan er singstar-spillet, da, liv? Karaoke, eller? *er helt sau, jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #352 Del Skrevet 3. juli 2004 Det venter en pm på deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #353 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er sånn at en synger en sang sammen med andre og de som treffer flest rene toner vinner! Eller så kan en synge annenhver gang eller alene. Morsomt er det iallefall.. Har lest og svart Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. juli 2004 #354 Del Skrevet 3. juli 2004 Å! Jeg trodde det var noe slags karaoke, jeg! Så de hadde det på elkjøp, 499 kr eller sånn deromkring. Jeg er jo 39 og sikkert for gammel, uansett! Men jeg hyler og synger av hjertens lyst til musikk, både hjemme og i bilen - når jeg er alene (og av og til ellers). Ungene mine syntes ikke jeg skulle kjøpe det spillet! Skjønner ikke hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 4. juli 2004 Det er karaoke også, mye rart en kan bruke det spillet til! Så de synes ikke du skal kjøpe det altså! Rart.. I dag er det siste dagen jeg er i fredrikstad på en stund. I kveld kommer pappa of fruen hans hjem fra vestlandet, de har vært i bryllup og jeg og siss har vært barnevakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #356 Del Skrevet 4. juli 2004 Fint i Fredrikstad på denne tiden da, Liv - men du liker vel byen uansett vær og årstid du, kanskje! Ny pm i innboksen din! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #357 Del Skrevet 4. juli 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #358 Del Skrevet 4. juli 2004 Er du PS2 jente?? Jeg har så lyst på PS2 men jeg tør rett og slett ikke kjøpe meg, for jeg har jo levd såpass lenge med meg selv nå at jeg vet hvilken vei det ville gå. Tror jeg ville blitt både lys og folkesky innen en kort stund da Så interessant at du lager smykker. Har du holdt på med det lenge?? Tror jeg vil bli bedre kjent med deg. Du virker som ei oppegående jente (spesielt med tanke på PS2`en da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 4. juli 2004 vettu hva, jeg har nok ikke ps2 lenger, vi hadde en stund ps2, gamecube og xbox, men i et litt desperat forsøk på å skaffe noen penger til mat og sånt så ble ps2 og gamecuben solgt. Så nå har vi bare xboxen igjen.. Hadde lånt ps2 i helgen.. Har vel laget smykker siden litt før jul tror jeg, har blitt mange forskjellige siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. juli 2004 #360 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei siss! Nå er det i gang med karaoka igjen for min del.. sambo er i oslo og ser på finalen, så nå kan jeg kose meg helt alene... Kanskje jeg skulle ha sendt ut nabovarsel Du får komme bort en dag og synge med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg