Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men blir de andre med på filmen da fisk?

Takk Lillen.

I dag har jeg laget 5 smykker.. Synes de ble ganske bra.. Drømmer litt om å lage kjempe mange og så selge de på et manket eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager litt forskjellige smykker. Jeg har strikket en del smykket med ståltrå, Nå holder jeg på med noen med gjennomsiktig smykke (ligner litt på fiskesene) i tre lag, med flere små perler på som blir litt hulter til bulder. Skal prøve å ta bilder av de jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skal jeg dra hjem eller ikke? Har pakket en sekk og sitter nå på oslo s, på internettkafeen og bruker penger på kg... Skal på shopping med en tante og søskenbarn. Møringer på bytur. Det blir sikkert koselig det altså. Etterpå skal de til pappa i Fredrikstad og da lurer jeg på om jeg skal være med eller ei.. Tror jeg blir med selv om jeg skal til Fredrikstad neste helg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg tante kunne komme snart.. Kunne jo sovet en time mer enn de 5 timene jeg sov i natt jeg da jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du på smykkene jeg har laget fisk? Lurer litt på hva folk synes sæ..

Og så vil jeg at panduro på Karl Johan skal åpne igjen så jeg kan bli blakk.. Som om jeg ikke er det fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på bildene av halssmykkene, de var veldig fine. Kunne godt tenkt meg et sånn, men kanskje i litt mer psyko farger ( :ler: Klips har fått fargedilla).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldingen klips. Jeg har tenkt å lage noen med litt psyko farger også men det er ikke lett for meg å komme til en hobbybutikk å kjøpe perler når den i Karl Johan er stengt. Men planen er der altså. Så de er fine? Der er noe normale mennesker kunne finne på å bruke? :-)

Og ja, det endte med at jeg dro til Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har pappa grillet hval. Det har jeg aldri smakt før så det kan jo bli spennende. Ellers så har vi vist litt pølser i reserve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei!

Utrolig fine smykker, Liv! :) Jeg kunne godt tenke meg et par sånne jeg - akkurat hva jeg er ute etter! Lag to til meg da - et i turkis og et i cerice! :wink:

Flink du! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei!

Utrolig fine smykker, Liv! :) Jeg kunne godt tenke meg et par sånne jeg - akkurat hva jeg er ute etter! Lag to til meg da - et i turkis og et i cerice! :wink:

Flink du! :)

K

Kan ordne det i bytte mot en eske lollipop jeg om du forteller meg hvilken farge cerice er! :wink:

Takk Magnhild Håper du får en fin uke også.

Gleder meg til tirsdag jeg også Fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En eske lollipop skal du få, men som jeg skrev i dagboka mi - i sommervarmen er det kanskje greiere å sende deg et gavekort i steden for en eske! :wink:

Eh, cerise (skrivefeil i første innlegg...) er jo sånn knallrosa det, sånn som vi kalte sjokkrosa når jeg var lita! :ler:

Ha en fin dag! Og Spis Is! :P

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...