søndagsengel? Skrevet 15. februar 2005 #881 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei på deg! :-) Hvordan går det med oppgaven? Jeg holder på med teoridelen. Bare lurer på hvordan du har tenkt å disponere den i fohold til antall ord pr del? Jeg har skrevet 1250 ord nå. 464 på innledningen, resten på teoridelen. Men skal skrive mer i både innledningen og teorien. Tenkte på ca 2000 i teoridel og 2000 i drøftningsdel, og så fordele resten av ordene på innledning og avslutning. Hva tenker du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #882 Del Skrevet 15. februar 2005 Det er vel noe sånt jeg har tenkt også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #883 Del Skrevet 15. februar 2005 Jaja, da var denne dagen over. Nå skal jeg gå å pusse tenna. Har egentlig ikke gjort noe i dag. Har vært med på personalmøte og ryddet i tre mapper, men de måtte være i arkivet til 14:45 g jeg er ferdig halv fire.. så i tre kvarter satt jeg å stirret i veggen. Hadde ingen notater å skrive på da. For ellers kunne jeg gjort det. Så vel ikke akkurat i veggen da heller.. Spilte kabal og surfet på nett.. Veilederen min var på institusjonsbesøk og jeg kunne ikke være med. I morgen er det også en sak med et langt møte jeg ikke får være med på. Er litt dumt men det er jo ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. februar 2005 #884 Del Skrevet 16. februar 2005 Jaja, da var denne dagen over. Nå skal jeg gå å pusse tenna. Har egentlig ikke gjort noe i dag. Har vært med på personalmøte og ryddet i tre mapper, men de måtte være i arkivet til 14:45 g jeg er ferdig halv fire.. så i tre kvarter satt jeg å stirret i veggen. Hadde ingen notater å skrive på da. For ellers kunne jeg gjort det. Så vel ikke akkurat i veggen da heller.. Spilte kabal og surfet på nett.. Veilederen min var på institusjonsbesøk og jeg kunne ikke være med. I morgen er det også en sak med et langt møte jeg ikke får være med på. Er litt dumt men det er jo ikke noe å gjøre med det. Kan du ikke legge studiedagene til slike dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #885 Del Skrevet 16. februar 2005 veilederen min jobber bare dager i uken på barnevernstjenesten så da blir det begrenset når jeg kan ha studiedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #886 Del Skrevet 16. februar 2005 til helgen skal jeg hjem.. Mandag skal jeg til tannlegen! Har tannverk i en rotfyllt tann.. Og det skal jo ikke være mulig! I kveld har jeg bestilt billetter til en film som heter Hotel Rwanda. Den har fått mange priser og skal være veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. februar 2005 #887 Del Skrevet 17. februar 2005 Tusen takk for bursdagshilsenen Håper filmen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. februar 2005 #888 Del Skrevet 18. februar 2005 Ønsker deg en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #889 Del Skrevet 18. februar 2005 takk takk begge to.. Nå er jeg i praksis. Har akkurat fullført en tiltaksplan. Og nå skal jeg begynne på en omsorgsplan. Veilederen min har bedt meg reflektere over hvordan det vil bli for meg som person å komme ut i arbeid i Barnevernet. Ja jeg er ung, og det er vanskelig å forestille seg hvordan andre kan ha det som sliter med mange barn/dårlig økonomi. Det kan være vanskelig å sette seg i respekt for de du er saksbehandler til. Men hvordan kan man sette seg i respekt da? Det er jo ikke noe man kan kreve heller! Man kan ønske å få det ja men en jo ikke kreve det.. Dere med barn,(om det er noen av dere innom her) hvordan ville dere ta det om det kom en ung (24) liten nyutdannet barnevernspedagog og fortalte dere hvordan dere måtte gjøre ting? Det er ikke lett å bli fortalt at en må forandre på seg selv, og i allefall ikke av ei litta nyutdanna jentunge.. Jeg bare tenker på meg selv, om det hadde kommet noen til meg og fortalt meg at jeg måtte gjøre noe (som jeg ikke hadde lyst til, f.eks stå opp hver morgen kl 9) så hadde jeg bare jatta med og stått opp i 11 tiden alikevel tenker jeg... Det er ikke lett å endre en person.. Noen som har noen tanker rundt det så er det bare å dele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 #890 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! Jeg er et år yngre enn deg og like nyutdannet som deg når jeg begynner i jobb... Men jeg tenker i hvertfall at for å få respekt, må man vise respekt. Og selv om man er ung, kan man virke trygg og selvsikker. Jeg tror at hvis man framstår som en person som vet hva man driver med og er en klienten kan få tillit til, spiller ikke alder noen stor rolle. I stedet for å fortelle dem ting, kan man så langt det går prøve med empowerment, og på den måten la foreldrene selv komme fram til at de må stå opp kl ni i stedet for kl 11... Jeg er usikker på dette med ung alder selv, og har snakket en del om det med veileder og andre ansatte. En av dem sa at hvis jeg får spørsmål om hvor gammel jeg er/om jeg har barn selv osv, så kan jeg spørre om de spør meg om det fordi jeg er så ung. Og så fortelle at selv om jeg er ung, kan jeg masse om dette, har gått på høgskolen osv... Noen blir blir sikkert ikke betrygget av det, men for noen kan det hjelpe å ha snakket med saksbehandleren sin om det. Man kan jo også si at man ikke står alene om avgjørelser, men drøfter dem med leder og andre ansatte som har mer erfaring osv. Tror egentlig jeg vil jobbe på institusjon el før bvt, for å bli eldre og få mer erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #891 Del Skrevet 18. februar 2005 Det har jeg tenkt på også.. Egentlig kunne jeg tenkt meg å jobbe på noe ala et barnehjem. Eller et boveiledningstilbud kanskje... Og så har jeg mer og mer lyst tilbake da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 #892 Del Skrevet 18. februar 2005 Tilbake? HIT til byen?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #893 Del Skrevet 18. februar 2005 Om jeg får jobb da! Så nå er det bare å spamme meg med ledige stillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 18. februar 2005 #894 Del Skrevet 18. februar 2005 God helg, Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 #895 Del Skrevet 19. februar 2005 Om jeg får jobb da! Så nå er det bare å spamme meg med ledige stillinger! JIPPI!!! Men da må vi konkurrere om de ledige stillingene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #896 Del Skrevet 20. februar 2005 JIPPI!!! Men da må vi konkurrere om de ledige stillingene da Men du har jo mer erfaring med barn i arbeid en meg da.. :-? Begrenset hvor mye erfaring med barn en får på Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #897 Del Skrevet 21. februar 2005 nå skal jeg snart til tannlegen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. februar 2005 #898 Del Skrevet 21. februar 2005 Tittei. Lenge siden jeg har skrevet i dagboken din. Lykke til hos tannleger da. Tannlegen er no' herk. Og jeg aner ikke hvorfor jeg misliker tannlegen så veldig med tanke på at jeg aldri har hatt hull, trukket tenner, hatt regulering eller noe annet som har krevd mer enn 10 minutter i tannlegestolen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. februar 2005 #899 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Jeg skal ha veiledning på oppgaven torsdag 3. mars. Tenkte å maile oppgaven til veileder mandag 28. Kan vi gjøre som sist, at jeg mailer den til deg og du mailer den videre til min skoleveileder? av en eller annen mystisk grunn får hun ikke åpnet dokumenter fra meg... :o Så kan du jo lese oppgaven min og gi tilbakemelding du også, hvis du vil/har tid? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2005 #900 Del Skrevet 26. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg