søndagsengel? Skrevet 24. januar 2005 #821 Del Skrevet 24. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. januar 2005 #822 Del Skrevet 24. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. januar 2005 #823 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er også latsabb. Vi har butikken 20 skritt fra ytterdøra, men jeg orker ikke kle på meg og gå ut, mye greiere å be samboeren min kjøpe noe på veien hjem, siden han uansett må forbi på vei fra garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #824 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er også latsabb. Vi har butikken 20 skritt fra ytterdøra' date= men jeg orker ikke kle på meg og gå ut, mye greiere å be samboeren min kjøpe noe på veien hjem, siden han uansett må forbi på vei fra garasjen. NETTOPP! Mannen må gå forbi butikken på vei inn døren så hvorfor kan han bare ikke ta med melk opp... Hadde det vært omvei så sku jeg gått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #825 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå har jeg forresten trena! Jada, det ble ikke så utrolig hardt men en får begynne lett.. Har tøyd ut litt så jeg håper ikke jeg er alt for støl i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. januar 2005 #826 Del Skrevet 27. januar 2005 Så flink du er da søs! men jeg er flink jeg å... Fikk C på eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #827 Del Skrevet 27. januar 2005 Gratulerer siss. I kveld skal jeg sitte barnevakt.. En liten unge som vanligvis sovner når jeg kommer og sover fortsatt når jeg drar.. Uten å våkne.. Men bank i bordet.. Nå har jeg søkt på master på ntnu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. januar 2005 #828 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har jeg søkt på master på ntnu.. Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. januar 2005 #829 Del Skrevet 28. januar 2005 Liv da, du må passe bedre på dagboka di!! :fy: Nå fante jeg deg faktisk på side 2... Du, jeg lurer på en ting: praksisoppgaven (hvis man ikke velger pilotstudie) skal skrives med analyse, målvalg, tiltak og evaluering. Jeg kan ikke skjønne at det er mulig innenfor alle de fokusområdene som står i blokkboka!! Noen steder går det så klart, men f.eks. den du tenkte å skrive om å plassere store vs. små barn i fosterhjem,- hvordan har du tenkt til å sette det inn i "formelen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #830 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror det er sånn at oppgaven skal skrives med innledning, teori, drøft og avslutning jeg.. Sånn som en vanlig oppgave liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2005 #831 Del Skrevet 28. januar 2005 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. januar 2005 #832 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror det er sånn at oppgaven skal skrives med innledning, teori, drøft og avslutning jeg.. Sånn som en vanlig oppgave liksom... Det er jo ikke det som står i blokkboka!? Men jeg håper det er sånn som du sier, det hadde vært mye enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #833 Del Skrevet 28. januar 2005 takk Mie.. I dag hadde jeg tenkt til å trene.. Men mannen er syk.. Så da må jeg eventuelt gjøre det helt aleine.. Og det er jo litt kjedelig da.. Så etter noen programmer men det var ingen ting jeg kunne drive med. Og den siden til Universitetsidretten er så dårlig at jeg flyr omtrent på skjermen.. Linkene fungerer men de går jo til en og samme side.. I morgen skal vi en tur til Fredrikstad. Bursdag til en venn. Skal nok bli koselig det da. Regner med å være tilbake midt på dagen på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 30. januar 2005 #834 Del Skrevet 30. januar 2005 Håper helgen din har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #835 Del Skrevet 31. januar 2005 ja helgen var fin den.. Plan for dagen; 14:30 Biblioteket 15:15 trene sykkel 1.. Aldri gjort det før så det er vel best å begynne på en.. 17:05 Gå til dyrlegen 17:30 Kastrere pus :o 19:00 Hjemme igjen med pus.. Passe på pus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #836 Del Skrevet 31. januar 2005 nuh skal jeg spise.. men hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #837 Del Skrevet 31. januar 2005 jeg tror jeg får ta den treningen i morgen. Det blir så stress å trene og dra til vetrinæren etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #838 Del Skrevet 31. januar 2005 Og nå er pus kastrert. Dyrlegen synes pus var så fin. Ingen tanstein eller øremidd, og perfekt vekt.. Litt stor for alderen kanskje da mente han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. februar 2005 Forfatter #839 Del Skrevet 1. februar 2005 jaja. da har jeg vært å trenet, spinning.. la oss si at det blir en stund til neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2005 #840 Del Skrevet 2. februar 2005 jaja. da har jeg vært å trenet' date=' spinning.. la oss si at det blir en stund til neste gang..[/quote'] Det var hardt ja?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg