Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

søk du.. jeg var bare litt sliten å trøtt da jeg skrev.. Men altså.. jeg brukte 16000! på pendling i fjor!

Men om du skalpå en time som begynner 8 da, så må du ta toget 06:07!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På timeplanen for i år begynner de fleste forelesninger i 9-10-tiden. Kan jo håpe det fortsetter sånn... Eller så flytter venninna mi til oslo i morgen, så det går jo kanskje an å campe der en gang i blant... Eller hos onkelen og tanta mi :wink: Også bor jo du og S, M, M, J... osv der :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte eg skulle bli kjent med litt fleire her inne, så då besøker eg litt forskjellige menneske, i håp om at det skjer! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jaja, her skjer det ikke så mye. ER litt laber i formen og skulle jobbet med lærekontrakten for praksis men det tar jeg i ettermiddag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K. og jeg har holdt på med lærekonrakten i dag, kanskje vi kan få noen tips av hverandre senere i dag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp det er pusen min. verdens søteste pus! Han er snart 8 maneder nå da så han er ikke så liten lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg ryddet litt i arkivet. Var masse feil når det gjelder tilsynsførere og tilsyn i andre kommuners plassering i fosterhjem i den kommunen jeg har praksis. Greit å få ordnet opp i det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fri jeg :-) Sambo og jeg drar på reiselivsmessa på lørdag! Kanskje vi sees!! Vet du åpningstiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har det vært en stressa dag på praksis, da er det deilig å kunne avslutte uka med litt is og sosialt samvær.. Veldig koselige folk der jeg har praksis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen minutter siden fikk jeg melding av venninna mi som bor langt unna... I dag kom den lille. En velskapt jente.. Er så glad på deres veine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaja.. Satt på praksisstedet i går og skrev en rapport. Så tok jeg stavekontroll.. Og da den var ferdig sto det "stavekontrol ferdig" Satt å humret og lo.. Stavekontroll skrives da vel med to ll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverris.. Har sett du har vært opptatt ja..

I dag har jeg vært på reiselivsmessa.. Satser på å vinne en av de tre konkurransene jeg var med på om tur til Brasil da. Hadde vært deilig det.

Ellers så kunne jeg ønsket at det hadde vært noen turistbyråer der også, som det var før.. Ikke bare reisebyråer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...