Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære vakre menneske!

Ville bare legge igjen en julehilsen i dagboken din!! :nisseblunk:

Håper du får en god julehøytid - fyll den med ting som gleder! Dans rundt juletreet, smil med livet og lev i julens gleder.

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser rett ut på julegata her vi bor og det gir en så utrolig julestemning!

Hei Liv!

Har en følelse av at vi to bor rett i nærheten av hverandre jeg :-)

Ønsker deg en fortsatt god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer du inn på skolemailen? Jeg kommer ikke inn, verken med gammelt eller nyt passord!

Ja jeg kommer inn..

Er i Fredrisktad enda, skal være hos pappa i natt da. Han har en engelsk setter og hunden hans kan tydligvis åpne sekker for den åpnet sekken min og har spist opp steken min kjære mor lagde til meg.. Dumme hund :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo da er jeg tilbake i tigerstaden for noen dager.. Er det mandag i dag? Blir forvirret jeg..

Ellers så fikk jeg mye fint. Fikk mobil av min kjære, smulespiser av siss, glass, superundertøy, gavekort og sovepose av mine foreldere med deres kjære, litt penger og mye annet fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk alle som har vært innom. Jeg har ikke fått vært her så mye i det siste men satser på at det vil forandre seg litt etterhvert.

Onsdag begynner praksis i Barneverntjenesten og det både gruer og gleder ejg meg til. Har kjøpt et par nye skjorter så jeg ser litt respektabel ut. Håper bare jeg trives og at folka liker meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: I natt drømte jeg faktisk om min nye start i barneverntjenesten: jeg kom for sent to dager på rad, og møtte opp i en kort og utringet sommerkjole... Tror de kleskodene går litt til hodet på meg! Min forrige veileder der gikk bestandig i olabukse og shabby genser!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. Det går nok bra i morgen.. Og jeg tror nok du skal klare kleskoden bra også!

I dag skal jeg ned til byen å kjøpe meg månedskort og hente stipend så da er det vel på tide å komme seg ut av morgenkåpen?

Får litt sjokk hvert semester når jeg ser på lappen fra lånekassa og hvor mye lån jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...