Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Ja det var bra at du også koset deg da! Skal vi prøve å finne på noe den 23.? Men da må det ikk bli alt for seint da. For kvelden brukes vanligvis til å kjøre ut med :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var bra at du også koset deg da! Skal vi prøve å finne på noe den 23.? Men da må det ikk bli alt for seint da. For kvelden brukes vanligvis til å kjøre ut med :gave:

Det kan vi gjøre! Koselig :-) !!! Vi er alltid ute og spiser på kvelden lille julaften, så det passer bra å ikke ta det for sent. Men en kafétur eller noe sånt i 12-tiden kanskje?? Eller tenkte du på noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, en kafe tur i 12 tiden passer jo fint det.. Hvor holder K hus om dagen da? Skal vi møtes i Fredrikstad eller er du et annet sted kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen kommet hjem fra turen til sin mor og har hatt det veldig fint. I dag var de på juletrejakt og kom hjem med et stort trofe-tre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er alle julegavene pakket inn og sendt med posten. DEILIG å være ferdig. Har fått to pakker i posten i dag også.. Savner enda en pakke da men den kommer vel i morgen eller onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er planen for nyttår klar. Jeg og ei venninne skal ha fin middag med kalkun og alle kommer pyntet. Vi blir ca 11 stykk da. Vi skal være hjemme hos mammaen til min venninne for de har god plass og skal ikke være hjemme..

Så lillejulaften etter tre en gang skal vi på europris plus å handle inn alt vi trenger av ting uten om maten.. Og så blir det vel en tur ut på Kalkun jakt også. Hvor lett er det å få tak i en så stor kalkun da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Bra det da.. Mamma mente det kunne bli problemer med å låne bilen da. For det var midt i handle turen hun skulle ha med bestefaren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marianne kjører jo forbi og kan sikkert plukke deg opp, så møtes vi i byen? Vet ikke hvordan det er å få parkering på den tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen kommer mamma så da blir formiddagen brukt til rydding og ettermiddagen til å kose meg med henne. Så skal jeg hjem.. men jeg er tilbake den 26.. Tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...