liv Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #661 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå har vi spist taco og ryddet litt. Før overnattingsbesøk i morgen kveld så da må det være ryddig og fint her... Ho som kommer er ekstremt ryddig av seg også da for sikkerhetskyld likssom.. Får vaske ordentlig i morgen. Har fri fra skolen men jeg må jobbe litt med blokkoppgavene også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. desember 2004 #662 Del Skrevet 2. desember 2004 Nå må du være flink til å vaske og lese i morgen da (jeg skal på kafé :oops: )! Hvem skal dere få besøk av da? Noen jeg kjenner?? (Nysgjerrig jeg se...) Fikk du forresten melding av Marianne i dag, med det nye nummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #663 Del Skrevet 2. desember 2004 . Så/ja jeg fikk melding av m. også om å ikke gi nr til NOEN.. Vet du om noe har skjedd? Får besøk av ei jeg gikk på folkehøgskole sammen med så det er nok ingen du kjenner.. MEn det skal bli kult med en liten mimrekveld og mulighet for en liten oppdatering på hva som har skjedd alle andre jeg har mistet kontakten med over tiden. Er blitt noen år siden vi var ferdige på Borgund nå. Gikk der i 97/98 så i fjor sommer var det 5 årstreff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. desember 2004 #664 Del Skrevet 3. desember 2004 Oi, så koselig da! Jeg elsker sånne skravle/mimrekvelder!!! Vet ikke om noe har skjedd med Marianne i det siste jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 3. desember 2004 #665 Del Skrevet 3. desember 2004 God helg,liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #666 Del Skrevet 3. desember 2004 takk takk lykke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #667 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå må jeg se å komme meg ut av morgenkåpen og sette i gang med rengjøringen.. blir slakk av så mye fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #668 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå har jeg: ryddet tørket støv støvsuget vasket og dusja så nå er jeg i farta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2004 #669 Del Skrevet 3. desember 2004 Du har virkelig stått på i dag, liv! Nå tar du vel helga snart, nå? GOD HELG! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. desember 2004 #670 Del Skrevet 3. desember 2004 Så flink du har vært liv!! God helg!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. desember 2004 #671 Del Skrevet 3. desember 2004 Takk for hilsen liv, håper du får en fin helg. Etter en skikkelig rundvask før helga, så er det vel store sjanser for det. Må vaske på søndag jeg, gleder meg ikke, men blir supert likevel siden det er aller siste gang jeg vasker der før jeg flytter! :D God helg iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. desember 2004 #672 Del Skrevet 4. desember 2004 God helg, Liv og nyt det rene huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #673 Del Skrevet 4. desember 2004 Det var kjempe koselig å sitte å mimre i går.. Var mye vi begge hadde glemt... Og så er det greit å få en liten oppdatering på andre borgere en ikke har kontakt med lenger.. Nå skal jeg på shoping og så skal jeg sitte barnevakt etterpå så det blir ikke så mye kg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. desember 2004 #674 Del Skrevet 4. desember 2004 Ha en fin lørdag liv!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #675 Del Skrevet 5. desember 2004 Heihei alle som har vært innom.. Ble seint på meg i går. Faren til h*n jeg satt barnevakt for var ikke hjemme før i 3 tiden og da hadde han ikke fått tatt ut penger.. Så han skulle overføre til min konto. La oss håpe det skjer.. Kjenner ikke familien så det er en liten risk.. Kjedelig å ha jobbet gratis en hel lørdagskveld.. Nå har jeg laget julekort.. og de ble helt greie.. Gjenstår bare å skrive i de nå da.. Det er det som tar tid. Julekortliste: Tante R Tante R og Onkel R Tante K og Onkel O Tante B og Onkel T Tante S og Onkel H Tante G og Onkel B Onkel O Tante I Gullmo J Morfar Tante S Bio Svigermor med samboer, sende sammen med julegavene Mormor og morfar Farfar Mamma Lillebror A og C Kommer sikkert på noen flere etterhvert da.. men foreløptig antall 16 julekort å sende. Produsert så langt 10.. Må ut å kjøpe mer papp i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #676 Del Skrevet 5. desember 2004 Fikk telefon av pappa.. jeg får besøk på lørdag, av verdens to søteste brødre på 3 og 5 år.. Pappa skal en tur på Ikea.. Jaja, lykke til på en lørdag før jul sier nå jeg da.. Men brødrene mine og jeg skal lage pepperkaker.. Det blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #677 Del Skrevet 5. desember 2004 kom på fler jeg skal sende julekort til.. Venninne E Venninne M Venninne R Venninne T og Venninne K da er lista oppe i 21 julekort å sende. Produsert så langt 10.. det er to kort uta av et a4 ark så da må jeg kjøpe 6 ark til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. desember 2004 #678 Del Skrevet 5. desember 2004 Så fine julekort du har laget!! Jeg får vel prøve å lage noen jeg også da, ikke bare kjøpe... :-) Sees i morgen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #679 Del Skrevet 6. desember 2004 :nissekone: Nye julesmilisene er kule. Nå skal jeg møte siss på panduro og handle inn til julekort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2004 #680 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmm...lørdag på Ikea før jul ja. Det skal jeg også. :-? Jaja, får vel bare være tålmodig. Så flinke dere to er. Lager ting og er kreative. Blir helt imponert, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg