Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Hmm får rådfør emeg med siss angående den julekalenderen..

Har handlet inn til den i dag..

Så langt har jeg kjøpt:

extra tyggegummi

liten firkløver sjokolade

smartissjokolade

en pakke med til og fra lapper

et fint gavebånd

badekule

liten bath and shower-gel

sånn til å skille tærne med når man skal lakke og file

to lilla lys

et duftlys

et lommespeil

to par øredobber

En liten dusjsåpe

Totalt 14 gaver for tilsammen 115kr.

Høres det greit ut siss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefine gaver, liv!!! :D Synd jeg ikke kunne plukke opp noen gode tips til kalenderen til sambo - tror han må få noe mer "maskulint" om du skjønner! :ler:

Misunner deg den taco-middagen din, liv...lurer på om det blir tacos her i morra også jeg, gitt. Hadde vært digg! :wink:

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har du badekar da? Da er det vel ingen ting som sier at du ikke kan kjøpe en badekule eller to til mannen.. De har vel sånn med god manneduft på bodyshop! Eller så trenger vel han også et par til og fra lapper og sånt.. Men du har rett i at det passer best for de mer feminine denne julekalenderen

Nå siss, hva synes du om handlinga mi i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei siss!

Det hørtes kjempe bra ut! ÅÅÅÅ...nå gleder jeg meg til mamma skal få det :wink:

Men nuh må jeg se å komme meg av gårde på jobb jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke badekar, ellers hadde jo badekuler vært en kjempefin gave! :wink:

Mulig jeg skal lage en kalender til søstera mi - og da skal jeg "stjele" noen av ideene dine, liv - håper det er greit! :ler:

Mamma'n din er heldig!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Har deg jo på msn nå, så det jeg lurer på får jeg svar på der... Men nå har jeg i allefall hengt meg på tråden!! Kommer innom hver dag jeg nå :tunge1: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skal jeg ha studentsamtale! regner med at det går greit men det er liksom litt rart da.. hadde fint klart meg uten for å si det sånn..

Er i fredrikstad hele helgen så vi sees på søndag kvelden alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!! Gikk studentsamtalen bra? Min var faktisk ganske koselig, fikk masse tips til selvvalgt pensum (og så at han hadde en bok skrevet av farfar i bokhylla si - ekstra lite pluss til veileder R.M.!!)!! :-) Sees på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da var helga over. Har hatt en fin helg hjemme hos mine foreldre. Fredag bare slappet vi av hos mamma, spilte kort og sånt. Lørdag var jeg og mannen på shopping og på kvelden inviterte min mor et vennepar (av meg og mannen) på middag. Etterpå dro vi til vennene våre å se film.

Søndag var vi hos pappa. var jo farsdag. fikk servert hjortestek. Nam! Etter middag så laget jeg og gutta lenker med glanspapir! Morsomt.. Så var det hjem til pus igjen.

I dag skal jeg møte en familie jeg skal sitte barnevakt for så jeg bør vel komme meg i dusjen og ordne meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var det lang skoledag.. Helt til kl 16.. vi er litt bortkjemte for vi er vanligvis ferdig i 12 tiden da..

Ellers har jeg hatt juleverksted med alle mine søsken.. Det hørtes plutselig ut som vi var veldig mange da men jeg har jo baby-e og to brødre på 3 og 5 år..

Brødrene mine gleder seg til å prøve snøen i morgen. Jeg håper den er vekk til i morgen for jeg har bare joggesko her og det er litt over en km å gå til skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, liv! :)

Du skal vel ut og leke i snøen i morgen du da - joggeskoene til tross! :wink:

Har vært ute og gått en tur i kveld, og for å være ærlig så kunne jeg vært denne snøen foruten. Greit med snø til jul, men det er jo leeeenge dit! :wink:

Høres ut som om du har det fint om dagen, og det er bra! :)

God kveld!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Liv, ser du er i full gang på kalender, det er mitt hovedprosjekt om dagen også.

Har to engler på 8 og 11 år som venter og få sine tilsammen 48 pakker på adventskalenderen...

Tror nok herren for være uten kalender, det holder med ungene *pust*

Ha en herlig hvit dag videre, og kos deg med snøen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hutrehutre.. Det var kaldt å gå på skolen i dag. 20 min i tynne joggesko.. Tror nok ikke det blir noe leking i snøen på meg.. Er tilbake i hovedstaden alt. var bare hjemmme for å slippe å pendle en natt til.. Men siss lovet å ake med guttene i dag så de har det sikkert veldig morsomt nå altså!

Nå må jeg rydde for Greensky kommer på besøk om en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha sett at andre har titta på "sine" vg lister så fant jeg ut at jeg fikk se på "min" jeg og..

1. Jannicke - Svake mennesker

2. Bucks Fizz - Making Your Mind Up

3. Joe Dolce - Shaddap You Face

4. The Boomtown Rats - Banana Republic

5. Gyllene Tider - När vi två blir en

6. Riki Sorsa - Reggae Ok

7. Roxy Music - Jealous Guy

8. Starsound - Stars On 45

9. Status Quo - Something About You

10. Marius Müller -Den du veit

Tror ikke det der var musikk for meg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søvn, hva er det? Har så lyst å se på Angel.. Natt til onsdag sov jeg bare 6 timer, natt til torsdag sov jeg 6 og en halv time og i natt blir det 5 timer søvn.. Tror definetivt jeg skal sove masse til helgen!

I morgen er det masse skole og så er det hjem for å spise og så dra på barnevaktoppdrag... :-) barnet jeg skal passe er bare 21 mnd, og sover når jeg kommer og så skal jeg sitte der 5 timer.. for det så får jeg 400kr rett i lomma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg liv :-) :-) !! Du, jeg tenkte på en ting. Du spurte jo på skolen i dag om jeg vil komme en tur inn til deg/byen før jul. Ikea og sånn... Skal vi bare finne en dag kanskje? Kan være lurt å planlegge litt i god tid, regner med at planene hoper seg opp nå mot jul (og det er jo ikke sååå lenge til jul)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg er ledig i uke 49 da... Da fins det ingen planer. jo forresten den dagen det er bibliotekopplæring så er jeg opptatt med ho som var min forlover.. Tror jeg dropper opplæringen jeg..

Hvem har du spurt forresten? Noen jeg vet hvem er? (eller har hørt om?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du vet hvem det er . Hun har ikke gått på noen av skolene vi har gått sammen på.

I uke 49 har vi jo skole tre dager, men jeg kunne kanskje dratt innover sammen med deg etter skolen en av dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...