liv Skrevet 2. november 2004 Forfatter #581 Del Skrevet 2. november 2004 ja det håper jeg og for jeg har reagert på den lille søte pusen vår.. Er så tett i nesa og i bronkiene.. Har hatt katt før men ikke reagert da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. november 2004 Forfatter #582 Del Skrevet 2. november 2004 Nå har jeg fått kjøpt ledninger så nå er det bare for meg å hamre de fast på veggen. Det her blir så bra så.. Jaja, det er utrolig deilig å være på nett igjen! Har begynt å jobbe på julegaveliste Mamma og samboeren har jeg og siss kjøpt til alt. Pappa og samboeren aner jeg ikke hva skal få. Siss og samboer - male på servise,6middag eller 4frokost og 4 middag.. Brødre Tavle fra ikea, maling og papir,med siss+ tallerken med figur Onkel og tante Hjemmelagde drops Bestefar: Aner ikke Gammeltante: Gavekort hos frisør med siss "steniese" Tallerken med prinsesse på "Stesøsken" vase jeg har malt på og hjemmelagde drops BioSvigermor har jeg laget veske til Biosvigermors mann skal få noe fra polet tror jeg. "Halvsvoger" Hjemmelagde drops og? Nevø leke som ikke er for tung å sende (Gjerne med masse forferdelig lyd!) Biofarfar ? Biomorfar og mormor ? Svoger dvd Ringenes herre 3 fostersvigers aner jeg ikke hva skal få svigerinne Barbie Hest og barbie sammen med svoger svigertanter og onkler Malt krukke med hjemmelagde drops Venninne*2: Kopp med elefant og hjemmelagde drops Venninne m/sam: Aner ikke Venninnes barn: Malt tallerken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. november 2004 Forfatter #583 Del Skrevet 2. november 2004 jobber på en liten ønskeliste også: Isskje i solid metall En lys-slokker Gavekort på klær Allværsjakke og bukse Penger til ting som en kan få bruk for når en skal ta jegerprøven og ut å jakte neste år.. som f.eks ordentlige sko, militærjakke og bukse som er vannavstøtende og som bråker lite. Skrin til å ha hobbymaling og pensler i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #584 Del Skrevet 3. november 2004 jobber på en liten ønskeliste også: Isskje i solid metall En lys-slokker Gavekort på klær Allværsjakke og bukse . du behøver jo ikke si de to første til noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. november 2004 Forfatter #585 Del Skrevet 3. november 2004 nevnte lysslokker til ho mor når hun ville kjøpe innflyttningsgave da.. Når får du lønn?? Kunne tenkt meg en tur på Ikea for å handle inn flere slike vaser som jeg kan male på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #586 Del Skrevet 3. november 2004 viste du at hege og de har kjøpt huset til M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. november 2004 #587 Del Skrevet 4. november 2004 se i dagens rose tråd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. november 2004 Forfatter #588 Del Skrevet 4. november 2004 M? ååå. G og M? Med Hege og de mener du da barnebarnet til G og M og forloveden/barna eller med søsken og? Så de skal flytte "hjem"? Så koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #589 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Liv! Ville bare titte innom for å si hei! Og så må jeg bare si at det virker som om du og baby-E har et fint søskenforhold! Jeg vet hvor utrolig mye det betyr - søstera mi er min aller, aller beste venninne! Ha en fin kveld! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. november 2004 Forfatter #590 Del Skrevet 4. november 2004 Ja jeg er utrorlig glad i siss. Men vi har ikke alltid vært perlevenner da. Da vi var mindre så gjorde vi så og si alt for å få hverandre i problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #591 Del Skrevet 4. november 2004 Ja jeg er utrorlig glad i siss. Men vi har ikke alltid vært perlevenner da. Da vi var mindre så gjorde vi så og si alt for å få hverandre i problemer.. Sånn tror jeg vel de fleste søskenpar har det...husker at jeg og en kamerat hadde kjempemye moro på søstern min sin bekostning da vi var små. Har egentlig veldig, veldig dårlig samvittighet for det nå, men jeg tror likevel at det er sånn det er å være søsken. Hovedsaken er at man har det fint nå, ikke sant? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. november 2004 Forfatter #592 Del Skrevet 4. november 2004 ja det er jo hovedsaken.. Nå sitter jeg barnevakt til en baby på 6-7 mnd. H*n sov når jeg kom, har ikke våknet enda og i følge mor så sover han nok når jeg drar også. Har vært inne å tittet på h*n noen ganger men h*n sover så godt atte.. I morgen skal jeg en tur på ikea med ei venninne. Har litt dårlig råd så det blir ikke mye jeg skal kjøpe da, må vente til etter den 15nov. og handle resten. Så skal jeg lære henne porselensmaling, skal bli koselig det det. Er vel egentlig ikke superflink selv men har laget en del og har noen mønsterbøker.. Siss.. Tror du mamma har lyst på en sånn malt vase i julekalenderen? lurer på om Jea skal få den lilla og så lager jeg en til med frost til store stesøster. Om du tror at den lilla passer hos henne da? Eller så kan jeg lage en i svart også.. Har du forslag til gave til min "tvilling" T (og hennes samboer T, vel han får gavekort på spill for han har bursdag i januar men jeg må finne på noe til henne).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har fått praksis! jej! og i 1linjetjenesten som jeg ønsket.... må pendle litt men det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2004 #594 Del Skrevet 5. november 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2004 #595 Del Skrevet 5. november 2004 Herlig - endelig har du fått praksisplass! :D Godt å få det i orden, tenker jeg! Ville bare titte innom for å ønske deg ei god helg, Liv! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. november 2004 #596 Del Skrevet 5. november 2004 heisann søs! Det var godt å høre om praksisen! Med hege mener jeg dattra til k(i tromsø), og ja...huset til g og m. Hun og forloveden har kjøpt huset. De skal bare pusse opp en del, så flytter de og jentene inn! Ha en fin helg søstra mi! Glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2004 Forfatter #597 Del Skrevet 5. november 2004 kan dere stemme for meg? http://bylarm.k-prod.no/mp3catalog.php?q=s...er_type=#browse Helt nederst på siden.. Bandet heter Steel Rain og er bandet til mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. november 2004 Forfatter #598 Del Skrevet 8. november 2004 Oi, jeg var på side 2.. Ikke bra... Nå har jeg gjort ferdig mammas julekalender. Eller basisen da. Skal ut å kjøpe gaver om ingenting annet hender på onsdag med lille sis. Det blir koselig da! Skal hjem på torsdag. Tror ikke jeg skal hjem før 1.desember etter det så da må jeg enten avtale med hennes samboer eller henge opp kalenderen nå da.. Hva synes dere besøkende da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. november 2004 #599 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg stemt selv om jeg ikke har hørt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2004 #600 Del Skrevet 9. november 2004 Nå har jeg stemt og hørt på låta - den var bra! Ang. kalenderen så vet jeg ikke helt - på en måte er det jo moro for henne å få den av deg når du er der - og det å ha den hengende et par uker gjør jo ikke noe. Kanskje du kan gi den til henne nå og så kan hun henge den opp selv 1.desember? Hvis du vil at det skal være en overraskelse til 1.desember, så er det jo fullt mulig å få samboern hennes til å henge den opp - men da får hun jo ikke gleden av å få den overrakt av deg da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg