liv Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #561 Del Skrevet 4. oktober 2004 Takk siss. Det med praksisplassen var de fra skolen ehr skulle ringe og lage en formell avtale men hadde glemt det. Ja da mye rot her ja.. Så nå står jeg uten prakisplass igjen!!!!!!!!!!!!! Ellers så får vi besøk i ettermiddag av en skadedyr mann som skal spraye for kakkelakker. Det kryr av de på kjøkkenet og det gamle badet. Skal bli deilig å kunne ha maten på kjøkkenet! Nå er det ca 2-4uker til jeg får internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. oktober 2004 #562 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei! Hørtes ikke bra ut med kakkerlakker...... Håper du får tatt rotta på dem!! Ha en fin helg etter hvert som den kommer sigende! I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2004 #563 Del Skrevet 7. oktober 2004 Håper det ordner seg med både praksisen og krypdyrene! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #564 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei og ho.. Nå skal jeg straks til bestefar å spise lunsj.. Jej.. Håper han har laget vafler også.. Nammm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #565 Del Skrevet 8. oktober 2004 :o Kakkerlakker?? Føler med deg... Takk for gratulasjon, Liv! Ønsker deg samtidig en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2004 #566 Del Skrevet 8. oktober 2004 God helg, liv! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2004 #567 Del Skrevet 8. oktober 2004 God helg liv. Håper det ordner seg med både kakkerlakker og praksisplass. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. oktober 2004 #568 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei på deg liv! Fikk dere tatt knekken på insektene? Usj, også kakkerlakker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2004 #569 Del Skrevet 12. oktober 2004 K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #570 Del Skrevet 13. oktober 2004 Heihei, ikke mye å skrive her nå.. Fortsatt ingen praksisplass og kakkelakkene er her enda.. Fredag skal jeg på kurs om familievold. Kan jo bli bra og ha på cv'n det når jeg skal søke jobb om et halv år. Er bare en dags kurs men alt teller jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2004 #571 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei! Synd at du ikke har fått praksisplass enda...håper det ordner seg snart! :trøste: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2004 #572 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ville bare titte innom for å si god helg, liv! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #573 Del Skrevet 19. oktober 2004 'tusen takk.. Fortsatt ingen nyheter om praksisplass. At det skulle være så utrolig vanskelig da.. Påtide å starte nedtellingen til 2 november - da får vi internett hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2004 #574 Del Skrevet 20. oktober 2004 Må være fryktelig å ikke ha tilgang til Kg, liv! Men det nærmer seg jo november nå da, så du får smøre deg med tålmodighet! Du har det bra, da? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #575 Del Skrevet 21. oktober 2004 Alt bra her, litt forkjøla men det gir seg vel til våren en gang.... Nå er det ikke lenge til den 2 november.. Men alt for lenge å vente alikevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2004 #576 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Liv! Savner deg og søstera di her på Kg, jeg - er dere travle om dagen? Det har vel kanskje noe med nettilgang å gjøre - men nå er det ikke lenge til du er på nett igjen, og da håper jeg på å se mer til deg! Ha det fint! Og god bedring med forkjølelsen! :trøste: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. november 2004 Forfatter #577 Del Skrevet 1. november 2004 Har vært hos legen i dag. Brukt masse penger på medisiner så nå bør de fungere! Ellers så er jeg forhåpentligvis online i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2004 #578 Del Skrevet 1. november 2004 Er du syk, vennen... :-( Blir veldig fint å få deg tilbake igjen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. november 2004 Forfatter #579 Del Skrevet 2. november 2004 I'M BACK!! Og jeg er vel ikke syk men har masse allergier og asma og sånt sånn koster flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2004 #580 Del Skrevet 2. november 2004 Astma er ikke til å spøke med nei...håper medisinene fungerer da! Og du - KJEMPEFINT Å HA DEG TILBAKE! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg