Diaz Skrevet 14. september 2004 #521 Del Skrevet 14. september 2004 Spis tranebærkapsler mot urinveisinfeksjon, tar du det tidlig nok slipper du og få noe trøbbel Kjøpes på apotek eller helsekost. God bedring til deg :trøste: og takk for hilsen i boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. september 2004 Forfatter #522 Del Skrevet 14. september 2004 takk takk.. Skal stikke på helsekosten på vei hjem fra skolen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 14. september 2004 #523 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, har sniklest litt jeg . Det er vel litt av poenget med dagbok her, kanskje. København er en kjempekoselig by, lenge siden jeg har vært der. Har lyst til å dra til Stockholm jeg! Og god bedring til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #524 Del Skrevet 15. september 2004 Håper du føler deg litt bedre i dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. september 2004 Forfatter #525 Del Skrevet 17. september 2004 Hei hei.. Takk for hilsner. Føler meg mye bedre.. Her skjer lite. Har fått sims2 i dag og jeg er så og si frelst alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. september 2004 #526 Del Skrevet 17. september 2004 Er du også Sims frelst , vel da er vi to Håper du får en herlig helg, med eller uten Simmerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. september 2004 #527 Del Skrevet 17. september 2004 Da er vi tre. Kjøpte Sims2 i går og er kjempehekta, har ikke gjort annet enn å spille de siste to dagene. God Sims-helg til alle frelste. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2004 #528 Del Skrevet 18. september 2004 Er Sims noe jeg bør prøve, eller? :klø: Vet jo ca hva det går ut på, men har ikke prøvd. Tør ikke heller, tror jeg - det kan jo gå utover Kg-tida mi! God helg, Liv! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. september 2004 #529 Del Skrevet 18. september 2004 Hei søs! Kan hjelpe deg jeg vettu! Om jeg ikke skal jobbe...men det er uansett ikke hele dagen HA en fin kveld! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. september 2004 Forfatter #530 Del Skrevet 19. september 2004 i dag har jeg sovet lenge, spist fårikål og vært på fotbalkamp. Fredrikstad og Stabek spilte uavgjort.. Men ettersom molde tapte i dag så ligger ffk nå på kvalik plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #531 Del Skrevet 20. september 2004 Bra at de kom seg opp på kvalikplass da - synd at det bare ble uavgjort, men. Høres ut som om du hadde en fin søndag! Håper mandagen blir like fin! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. september 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 20. september 2004 Hei Kverula Om jeg bare får den praksisplassen jeg vil ha nå så skal nok det ordne seg. Lederen for barnevernet i den bydelen var i et møte som var ferdig kl 13. Kan jeg ringe kvart over et da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. september 2004 Forfatter #533 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg er lei regn :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. september 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg sliter.. Det er så vanskelig å få praksisplass at jeg tror jeg dør! Om ikke annet så får jeg svulst i hue av all den strålingen med mobilen. Hue mitt er så varmt at det snart sprekker. Har vært på telefonen i to timer nå, til så og si alle barnevernskontorene i oslo og det ser ikke lyst ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. september 2004 #535 Del Skrevet 21. september 2004 Komme til Bergen, vi har plass vi!! Men det regner her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. september 2004 Forfatter #536 Del Skrevet 21. september 2004 Her i oslo så konkurerer jeg med alle barnevernstudentene i oslo, lillehammer og østfold. Ikke lett det der men jeg ser et lys i tunnelen.. Bergen er en fin by da men jeg tror jeg vil holde meg her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. september 2004 #537 Del Skrevet 23. september 2004 god morgen søs! Håper det ordner seg mad praksisplass for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #538 Del Skrevet 23. september 2004 Hei! Hvordan ser det ut med praksisplass nå? Du så et lys i tunellen skrev du? Krysser fingre for at du får en plass - er så kjedelig å ikke vite! Ha en fin torsdag - snart HELG! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2004 Forfatter #539 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg skal ringe han på skolen som skulle prøve å ordne den praksisplassen i to tiden så får vi se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. september 2004 #540 Del Skrevet 24. september 2004 Sjekk dagens rose-tråd. God helg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg