Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk du tak i mannen din i går? Ikke moro å bekymre seg - kjenner til det der...Men, som regel er det en eller annen naturlig forklaring på hvorfor vi ikke får tak i dem!

Ønsker deg en fin dag, Liv!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Han sovnet på senga med tv'n på og lyden hadde klikka på telefonen igjen.. Så NÅ skal den telefonen inn på rep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg - på side to.. Det må gjøres noe med..

Gøteborg turen var super. Hotellet var supert og vi slapp regn! Maten på liseberg smakte som en skosåle men selskapet var bra og sulten stor.

Ellers så kjørte jeg og de to manlige Balder, mens den siste kvinnlige ikke hadde lyst så hun ventet nede. Min mann som ikke er noe glad i høyde og sug i magen bestemte seg for at den turen ikke skulle gjentas..

Kjørte vel egentlig det meste av interesse. Det blir liksom litt kjedlig etterhvert å kjøre om og om igjen alt det som en har kjørt før da.

Gasten var bare rå! (spøkelseshuset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers så kommer det et par venner over i kveld for å spille Risk.. Jej..

Mandag skal jeg til København. Det skal nok blir gøy ja. Studie tur. Skal på høgskolen der nede og besøke institusjoner. Og selvsagt skal vi på Tivoli! Har bestilt 5 kamp for hele gjengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk middis og kverula..

Nå hadde jeg tenkt å begynne å pakke, må jo dra om 4 timer så det hadde vært greit med noe å pakke i for det første. Kan ikke finne baggen jeg pleier å bruke for 5 dagerturer.. Hmm.. Får ta en litt mindre bagg og en sekk da..

Pakkelisten er klar og tøyet er rent så det her skulle gå radig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liv! :D

Du storkoser deg i Køben, regner jeg med! Ville bare titte innom dagboka di - og hale den opp fra side 2!

Var dere på tivoli i går? Er det ikke et stort fyrverkeri på onsdager, mon tro? Kanskje dere så på det?

Ha det fortsatt fint på tur!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I :hjerte: Copenhagen!

Hærlig tur! Jeg skal tilbake! Definitivt! Kristiania var jo bare helt rå kult sted da.. Ikke at jeg er for det hasj greine der men det var bare så mye fint der å se og sånt..

Skal skrive mer i morgen når jeg har fått lit søvn. Det tar på å reise på tur med 24 andre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så ble det ikke skrevet noe her i går men jeg tenkte å ta det igjen nå..

Køben er til nå min favoritt storby i Skandinavia. Har bare vært i helsinki, stockholm, gøteborg og Køben da.. Men det er vel de største?

Vi var opp og ned handlegaten Strøget noen ganger, fikk brukt litt enger men handlet ikke så mye da. Det ble et par turer på HardRock cafe også der bartenderene flørtet og danset på baren..

Krsitiania var vi også og så på. Politi med hjelmer, skuddsikre vester go batonger over alt. Skulle være et folkemøte der i den kvelden. Bare så synd at vi var opptatte da..

Tivoliet var stort og fint, savnet bare et ordentlig spøkelseshus, for det fantes ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å... jeg tror jeg har fått halsbetennelse. Får dra til legen i morgen om det ikke skjer noe i halsen.. Og på toppen av det hele så tror jeg også jeg har fått urinveisinfeksjon igjen.. Påtide med en legetime ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...