liv Skrevet 18. august 2004 Forfatter #481 Del Skrevet 18. august 2004 vel jeg drømmer om å hoppe i fallskjerm og fly hangglider, dykke og sånt så jeg kjører det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2004 #482 Del Skrevet 18. august 2004 Det var en tid jeg også drømte om det, og syntes berg-og-dalbaner var så gøy. Men av en eller annen grunn har jeg blitt så fryktelig pysete "med årene" (føler meg som en oldis nå da... ). Bare tanken på adrenalin-rush gjør meg dårlig. Men jeg har lest at de som søker slike ting har mangel på adrenalin, mens vi pysene har normale nivåer, så det er ikke meg det er noe galt med. Jaja, kanskje tøffheten kommer tilbake etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2004 Forfatter #483 Del Skrevet 18. august 2004 Mannen derimot blir dårlig i magen av det minste så han skal få slippe.. Har med ei venninne med kjære også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2004 #484 Del Skrevet 18. august 2004 Omvendt hos dere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. august 2004 Forfatter #485 Del Skrevet 18. august 2004 Jepp og hos det venneparet vi skal meg er det motsatt igjen. Hun kjører veldig lite og han alt.. Så da blir det parkering av mann og venninne mens vi kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #486 Del Skrevet 19. august 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunkypunk Skrevet 19. august 2004 #487 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp og hos det venneparet vi skal meg er det motsatt igjen. Hun kjører veldig lite og han alt.. Så da blir det parkering av mann og venninne mens vi kjører.. Parkere, hvem? Skal vise deg parkere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 19. august 2004 ville ikke du trives på en benk med litt brus og sukkerspinn eller popkorn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. august 2004 #489 Del Skrevet 19. august 2004 Hva slags grønt trekker du i i helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 19. august 2004 Kiwigrønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunkypunk Skrevet 19. august 2004 #491 Del Skrevet 19. august 2004 ville ikke du trives på en benk med litt brus og sukkerspinn eller popkorn da? Dette bryter macho imagen jeg prøver å kjøre her litt ned, men - spanderer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 19. august 2004 Self skal du få det du vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. august 2004 Forfatter #493 Del Skrevet 19. august 2004 Nå er hotell bestilt og alt klart for tur. Vel bilen må vist ha noen justeringer men det skulle gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. august 2004 #494 Del Skrevet 20. august 2004 Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær. Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan Det skal i hvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Skrevet 20. august 2004 #495 Del Skrevet 20. august 2004 Etter å ha stått i kø på Thundercoast (eller noe i den duren) en halv time i fjor, kom vi til et skilt det sto "forventet køtid 2 timer." Det ble ingen tur på oss. Og neida, vi skal ikke dra til Liseberg no mer en lørdag i fellesferien..! Fikk du kjørt den og var det moro?! Jeg har hoppet i strikk i Skara da, det var ille moro. Håper dere har hatt det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 20. august 2004 #496 Del Skrevet 20. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2004 Forfatter #497 Del Skrevet 21. august 2004 Hei hei KalloRilla, Mona og Fighter. Koselig at dere titter innom! Alltid koselig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2004 Forfatter #498 Del Skrevet 22. august 2004 Nå har vi vært å sett alt for Egil og den var faktisk ganske kul. Anbefalles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 #499 Del Skrevet 22. august 2004 Hei liv, koselig at du stakk innom chatten. Håper du har en fin søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. august 2004 Forfatter #500 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg hater det spillet min mann sitter og spiller nå så han har glemt tid og sted og ikke svarer når jeg ringer(Telefonen hans er littt klikk så lyden fungerer ikke alltid) men han vet jeg pleier å ringe rundt halv tolv og nå har jeg prøvd å ringe siden kvart over 11 og ingen respons. Begynner nesten å lure på om det har skjedd noe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg