Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i dag har jeg vært på picnik med bestis. Kjempe koselig det da. Satt bare å skarvla om løst og fast, fremti, nåtid og fortid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Picnic er utrolig koselig...synd at ikke sambo og jeg har rukket det hittil i sommer... :roll:

Fint at du har hatt det fint i dag! :D

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja..

om 14 dager er vi i trøndelag hos svigermor.. Men hvordan skal vi reise mellom olso og Tr.heim for å få det billigst mulig?

Med tog? Koster ikke det bare 150kr, gjorde ihvertfall det forrige gang jeg var hjemme. Buss er sikkert like billig, men jeg foretrekker nå toget jeg ;)

Hatt en fin søndag så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen minipris billetter ledige, så da blir det bare tre-fire hundre i forskjell fra fly og tog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

hei hei søs! :vinke:

Nå var dagboka di helt på side tre!!! Er vanskelig å beholde dagboka på første side nå som alle er slått sammen!

Til helga skal jeg hjem!! :hoppe:

Ha en fin kveld!

klemmer fra lille søs :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk akkuratt vite at ei god venninne som bor et godt stykke unna er gravid og har termin i januar. Hmm jeg vil og ha baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte det p-plasteret i kveld. Må huske.. Selv om jeg ikke har lyst..

Hvorfor vil jeg ha unge nå? Jeg er jo ikke ferdig på skolen en gang. Må la fornuften seire.. Og så er det greit med en mann som vil og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har lyst å fortelle meg at jeg må skjerpe meg og at det sansynligvis blir min tur en gang. Når det passer litt bedre... Plasteret er bytta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har vel rett i det. Er jo ikke mer enn 23 år.. mannen er snart 25 år da og ahr to år igjen på skolen. Jeg har et.. Så om to år så ser det litt lysere ut. Bare mannen føler han har blitt klar til da så er jeg fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå fant jeg meg selv nesten ikke igjen men jeg er glad at ting har blitt tilbake til det normale når det gjelder dagbøker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...