Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Oki. Jeg fikk låne det en gang og runda Jak and Dexter på et par dager. Da sjokkerte jeg selv de mest garva ps2 gutta.Men ærobringen innebærte jo selvfølgelig konstant spilling kun avbrutt av noen tisse og spisepauser + noen timer søvn. Så sånn helsemessig sett var det jo ikke noe særlig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E
ærobringen innebærte jo selvfølgelig konstant spilling kun avbrutt av noen tisse og spisepauser + noen timer søvn. Så sånn helsemessig sett var det jo ikke noe særlig da ;)

enig...det er som kg, man blir hekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn en link i signaturen da siss..

Nå skal jeg slakke'n i et par timer og så skal jeg spise pølse i lompe og så dra på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på Ikea med mor og lillesøster. Ble ikke handlet så mye men litt småting klarte vi å kjøpe..

Etter det så syklet jeg på posten for å sende smykke til Kverula, bare oppover bakke frem, men hjem gikk det ganske radig! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil ikke ta holdepinetablett men for å få sove så tror jeg at jeg bare må svelge en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre i dag. Litt tung men ikke bankende. Håper bare det ikke blir værre for jeg skal være barnevakt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Smykkene har kommet, Liv - og de var kjempefine!!! Tusen takk! :D

Jeg har på meg det turkis/rosa settet nå! :wink:

Håper du har fått pengene dine!

Og så ønsker jeg deg god bedring - hodepine er no' herk! :-(

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for pengene for smykkene, Det var veldig snilt. Skal bruke det på mer smykkeutstyr tror jeg.

Jeg har faktisk vært på panduro i dag igjen, kjøpt flere låser, ståltråd og lilla perler..

Baby-E hvilken svigerbestemor var det som ønsket seg armbånd. Jeg har kjøpt ståltråd i dag. Hvilke farger tror du hun vil ha? Kan du eventuelt spøre henne hvilke farger hun vil ha? Jeg har veldig mange farger og kan alltids ta en tur på panduro igjen om jeg mangler den rette fargen.

I dag har jeg vært barnevakt. Ungene var så snille så.. Men pga de hersens sommerrutene til nsb så bruker jeg 1 og en halv time hjem fra grunerløkka til grorud.

Når vi skal flyttei september så vil jeg ha noe som er litt mer sentralt. Om det blir et nytt kollektiv eller en leilighet vet jeg ikke. Men noe som ikke koster alt for mye.. For det koster 1750kr kr i mnd å pendle til Fredrikstad for å gå skole og det blir liksom tatt ut av leiebudsjettet. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Gog morgen :blomst_opp:

det var vel mormor som i forste omgang ønsket seg det , men jeg tror svigemor også kunne tenke seg det! Hvilke farger aner jeg ikke!

Men nuh må jeg straks sykle på jobb!

Ha en fin dag!

Snakkes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spør om hvilken farge da.. så skal jeg lage..

Hadde egentlig fri i dag og lørdag men så har jeg fått spørsmål om å ta noen vakter og jeg trenger jo penger så da tar jeg det jeg. Hadde fri på onsdag og torsdag, torsdag satt jeg jo barnevakt da. Men jeg satt ikke i kassen i allefall. Trivel sånn ok på jobben, men hater å sitte i kassen. Jeg har nå funnet frem skinnene mine (til hendene) så jeg forhåpentligvis skal unngå å få senebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdag var vi å så spiderman to, det var ganske bra. Anbefalles! :sjarmor: Men natta var foratsatt ung og da vi kom hjem ble det litt kg, tv og andre saker så jeg bråvåknet kl 15:04 :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...