Gå til innhold

OND spøk!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes kanskje de gikk for langt med den spöken der, hadde holdt med å skremme gjennom speilet, og ikke komme ut!

Skrevet

Drapstrusler er forbudt. Hvorfor skal det være lov å lure folk til å tro at de skal dø?

Anonym poster: 64915bd956d73c7b57474ba453f268a4

• Liker 1
Skrevet

Det er Japan. Synes den stolen var morsom, men så ikke godt ut å få kaffe i ansiktet.

Skrevet (endret)

Hahahaa! :rulle:

Jeg vil gjerne bli utsatt for noe sånt. Og at det blir filma så klart. Hadde vært så ufattelig morsomt å se det :)

Endret av Explosive
Gjest Badebuksa
Skrevet

Heisannoghoppsan! Med en gang jeg så "the ring", lukket jeg vinduet. Grøss og gru!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som vil fortelle meg hva linken handler om? Tør ikke se om det er the ring...eller noe annen grøss!

Endret av Bølle
  • Liker 1
Skrevet

Noen som vil fortelle meg hva linken handler om? Tør ikke se om det er the ring...eller noe annen grøss!

Det sitter noen foran et slags speil og sminker seg, fikser håret osv. Så dukker hun jenta fra the ring opp på baksiden av speilet. Speilet er på en måte halvveis speil og halvveis vindu. Så ikke resten av filmen så kan hende det er mer.

Skrevet

Japanerene ej jævlig rare og eier ikke humor! Gutten som blir skremt er jo livredd lenge etter at han fyren kommer ut og liksom skal avdekke spøken. Han er livredd og med rette, det hadde alle blitt!

Skrevet

Japanerene ej jævlig rare og eier ikke humor! Gutten som blir skremt er jo livredd lenge etter at han fyren kommer ut og liksom skal avdekke spøken. Han er livredd og med rette, det hadde alle blitt!

Teit kan du selv være! Det var epic bra spøker, spesielt de med the ring jentene. Var en i starten og en mot slutten. :D

• Liker 1
Skrevet

Det sitter noen foran et slags speil og sminker seg, fikser håret osv. Så dukker hun jenta fra the ring opp på baksiden av speilet. Speilet er på en måte halvveis speil og halvveis vindu. Så ikke resten av filmen så kan hende det er mer.

Hahaha, nå turte jeg å se hele! :D Vannvittig morsomt! Likte aller best der den stolen kjører av gårde gjennom veggen :roll::rulle:

Gjest Candy Pie
Skrevet

Så genialt!

Hadde jeg blitt lurt med det the ring greiene, fysøren...hadde pissa på meg, haha

Skrevet

Fatter ikke hva som er morsomt med at en uskyldig mann holder på å dø av skrekk!

• Liker 1
Gjest Candy Pie
Skrevet

Fatter ikke hva som er morsomt med at en uskyldig mann holder på å dø av skrekk!

Hehe, er egentlig det som er morsomt. De har det sikkert bra nå.

Er bare så gøy å se reaksjonen til folk når det kommer til skjult kamera:P

Skrevet

Jeg signerer.

Nå vil det bli vanskelig å forby slik, og å alltid henvende seg til loven tror jeg er å overdrive i tilfeller som denne, men jeg synes absolutt man bør kunne kreve en solid økonomisk erstaning fra produsentene om stuntet ga vedkommende en uønsked opplevelse.

Enkelte ting spøker man ikke med, og vil man spøke med det så får man i alle fall prøve å holde andre unna så mye som mulig. Dog vet jeg at skjulte kameraer kan være svært morsomme om de ikke vekker dødsangst hos andre, og den eneste løsning jeg kan se er at offrene kan kreve noe i gjen om hendelsen vekker ubehag i ettertid.

Skrevet

En del av de japanske stuntene hadde man aldri kommet unna med her i Norge, takk og lov. Mange av disse pranksene er direkte farlige. Han gamle, skrøplige karen som sitter i en digg lenestol i det ene øyeblikket for så å få en uforberedt baklengssalto over ryggkulen og ut i snøen kunne lett gått galt. Det samme med de som ble skutt ut i skiløypa i en løpsk massasjestol. Jeg tror ikke det hadde vært deilig å få den i ryggen for de som sto på ski i bakken heller.

Allikevel er det absurd komisk. Jeg så et tilsvarende, farlig men hysterisk klipp av en som benyttet seg av et strandtoalett i det ene øyblikket for så i neste øyeblikk bli dratt til sjøs sittende på dass. Han hadde en litt spesielt ansiktsuttrykk. Tipper hjernen jobber på spreng for å begripe hva som skjer i en slik situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om det hadde litt ropt om overgrep osv om en kvinne hadde blit slengt ut naken i snøen slik som det der. så en annen greie på en utedass der veggene raste sammen når folk hadde satt seg. eller rettere sagt når menn hadde satt seg. Hvorfor er det lov tvangsblotte menn men ikke kvnner lurer nå jeg på.

Anonym poster: 7834b66970d476a27cee143b2154d3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...