solch Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Har nettopp hatt mensen, en mensen som da har vart litt lenger enn hva den pleier. Er på den 6 dagen i dag, da mensen min pleier å vare i 3-4 dager. Så i dag trodde jeg egentlig jeg var ferdig med mensen, i og med jeg ikke hadde blødd noe i natt, men nå nettopp kjente jeg bare hvor det rant i trusa, og da jeg satt meg på do, gjorde det kjempevondt å tisse. Altså, det gjorde ikke vondt fra urinrøret, men mer oppi skjeden på en måte, samtidig som jeg følte en skeikklig tvang til å presse, og det var en sann stikkende smerte nederst i magen. Putta oppi en tampong, men den var overblodig omtrent med en gang den vår såtte i, og kom litt klumpete slim? Blør ingenting fra urinrøret. Hadde sex for fire uker siden, men brukte kondom meste parten av tiden. Kan jo selvsagt ha godt hull på noe, var ikke edru nok til å huske så alt for masse, uansett, dette var rett etter jeg allerede hadde hatt mensen, og mensen kom denne gang når den skulle. Glemte en tampong opp i skjeden min her i løp av uka mi, da jeg sovnet. Hadde vært oppi i ca 14 timer, hvis dette kan ha noen betydning? Noen som vet hva som feiler meg?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Urinveisinfeksjon er det neppe, man blør ikke sånn da. Om du ble gravid for 4 uker siden og hadde en spontanabort nå må man være synsk for å vite så lenge du ikke har hatt en positiv graviditetstest først. Det er mange som har en spontanabort når de er 4-5 uker på vei og trur at det er mensen, for over 50% av alle graviditeter ender i spontanabort, det er mange som ikke vet at de var gravid. Drar du til legen så kan ikke legen svare på om du helt sikkert hadde en spontanabort, fordi du var så kort på vei, hvis du var gravid. Jeg var 7 uker på vei når jeg hadde min spontanabort og legen kunne ikke bekrefte at det var det, men han skjønte at det sikkert var det fordi jeg hadde hatt 3 positive graviditetstester hjemme, blødd mye, unormale smerter og en stor klump kom ut. Jeg tok en graviditetstest igjen noen dager etter spontanaborten og da var den negativ, så da skjønte jeg at jeg helt sikkert ikke var gravid lenger (selv om jeg hadde skjønt det tidligere). Det kan godt hende at du hadde en spontanabort men det får du neppe noe svar på. Men fortsetter du å blø så dra til legen, eller hvis du får mye smerter, og/eller feber. Hvis du slutter snart å blø så var det sikkert en unormal mens med litt smerter. Anonym poster: 9d0b349322149fe9887b6a7a5f6c63cc
solch Skrevet 11. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2012 Hei igjen. Var nok ikke noe spontanabort. (med mindre det er snakk om begge dele? haha.. sikkert snakk om bare en uvanlig mens får vi håpe) Ble mye verre i løp av dagen, tisset mitt forandret farge til mørkeoransje, Fikk problemer med å gå, å følte at jeg måtte tisse hele tiden. Så nå etter jobb tok jeg meg en tur på legevakten. Var nok urinveisinfeksjon. Gud, det gjør så vondt! Hadde sex mens jeg hadde mensen i helga, kanskje dette er ekstra risikabelt i forhold til urinveisinfeksjoner da? Ikke vet jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå