Gå til innhold

Hvordan finne interiørstil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er mann. Hvordan skal jeg finne ut hvilken interiørstil jeg liker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du en stil da`? Bare pælm opp det du liker i stua du, og så blir det så bra atte.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel det jeg gjør, men det ser litt random ut :)

Skrevet

Ta en titt i interiørblader og blogger? :)

Skrevet

Ting blir gjerne random. De av oss som ikke er superinteressert i interiør slenger vel bare inn det vi tror passer, også blir det helt ok? ;)

Skrevet

Ja, men jeg har liksom litt lyst til å få til noe enhetlig, og litt gjennomført, interiørmessig. Kanskje jeg begynner å bli homo :=) Vet at jeg liker en stil hvis jeg ser den, men har ikke peiling på hvordan oppnå det på egenhånd.

Skrevet

Er mye å velge i visst du vil ha en "ferdig stil" Ta en titt på biblioteket og lån noen interiørbøker, kjøp interiør magasiner.. Google.. Eksempler du kan bilde google : Modern livingroom, modern retro, modern interior, urban living.. Osv... Er masse inspirasjon å finne på nett. Jeg er selv interiørdesigner av yrke.. Og mitt hus ser ikke akkurat ut som siste nummer av bonytt for å si det sånn. Et hjem skal være personlig og tilpasset de som bor der :O)

Skrevet

Er mye å velge i visst du vil ha en "ferdig stil" Ta en titt på biblioteket og lån noen interiørbøker, kjøp interiør magasiner.. Google.. Eksempler du kan bilde google : Modern livingroom, modern retro, modern interior, urban living.. Osv... Er masse inspirasjon å finne på nett. Jeg er selv interiørdesigner av yrke.. Og mitt hus ser ikke akkurat ut som siste nummer av bonytt for å si det sånn. Et hjem skal være personlig og tilpasset de som bor der :O)

Ts burde hyre en interiørarkitekt som jobber ut mot hjemmemarkedet. Det er jo uansett ikke dumt hvis man har lite kvadratmeter og bolte seg på.

Skrevet

Å leie inn hjelp er ganske dyrt.. Desverre.. Men det kan være en ide å sette seg ned å tenke igjennom hvilke behov du har i forhold til bruk og oppbevaring. Hjelper pent lite om det ser fint ut visst det ikke er funksjonellt og tilpasset dine behov :) Men veldig mange kan klare seg fint på egenhånd ved hjelp av litt inspirasjon :O)

Skrevet

Jeg vil tippe at mye er gjort dersom du velger ut noen få farger og materialer, det er i hvert fall ofte det som gjør utslaget når jeg ser hjem jeg selv synes er lite enhetlige. har du samme slags gulv i alle rom? Samme veggfarger, eller i det minste farger som harmonerer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...