nerdenom Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Hei. Jeg er mann. Hvordan skal jeg finne ut hvilken interiørstil jeg liker?
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Trenger du en stil da`? Bare pælm opp det du liker i stua du, og så blir det så bra atte. 1
nerdenom Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Det er vel det jeg gjør, men det ser litt random ut
kaffemor Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Ta en titt i interiørblader og blogger?
Envy Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Ting blir gjerne random. De av oss som ikke er superinteressert i interiør slenger vel bare inn det vi tror passer, også blir det helt ok?
nerdenom Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 Ja, men jeg har liksom litt lyst til å få til noe enhetlig, og litt gjennomført, interiørmessig. Kanskje jeg begynner å bli homo :=) Vet at jeg liker en stil hvis jeg ser den, men har ikke peiling på hvordan oppnå det på egenhånd.
bambyb82 Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Er mye å velge i visst du vil ha en "ferdig stil" Ta en titt på biblioteket og lån noen interiørbøker, kjøp interiør magasiner.. Google.. Eksempler du kan bilde google : Modern livingroom, modern retro, modern interior, urban living.. Osv... Er masse inspirasjon å finne på nett. Jeg er selv interiørdesigner av yrke.. Og mitt hus ser ikke akkurat ut som siste nummer av bonytt for å si det sånn. Et hjem skal være personlig og tilpasset de som bor der :O)
Gjest "gjest" Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Er mye å velge i visst du vil ha en "ferdig stil" Ta en titt på biblioteket og lån noen interiørbøker, kjøp interiør magasiner.. Google.. Eksempler du kan bilde google : Modern livingroom, modern retro, modern interior, urban living.. Osv... Er masse inspirasjon å finne på nett. Jeg er selv interiørdesigner av yrke.. Og mitt hus ser ikke akkurat ut som siste nummer av bonytt for å si det sånn. Et hjem skal være personlig og tilpasset de som bor der :O) Ts burde hyre en interiørarkitekt som jobber ut mot hjemmemarkedet. Det er jo uansett ikke dumt hvis man har lite kvadratmeter og bolte seg på.
bambyb82 Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Å leie inn hjelp er ganske dyrt.. Desverre.. Men det kan være en ide å sette seg ned å tenke igjennom hvilke behov du har i forhold til bruk og oppbevaring. Hjelper pent lite om det ser fint ut visst det ikke er funksjonellt og tilpasset dine behov Men veldig mange kan klare seg fint på egenhånd ved hjelp av litt inspirasjon :O)
Ciara Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Jeg vil tippe at mye er gjort dersom du velger ut noen få farger og materialer, det er i hvert fall ofte det som gjør utslaget når jeg ser hjem jeg selv synes er lite enhetlige. har du samme slags gulv i alle rom? Samme veggfarger, eller i det minste farger som harmonerer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå