Gå til innhold

Tatovering.


østlandsjenta

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet faren min og lillebroren min, og har lenge hatt lyst til å tatovere noe som hedrer dem, og som jeg alltid vil ha med meg, i tillegg til i hjertet.

Har lenge tenkt på "with every heartbeat", syns det er så fint og i tillegg så sier det mye.

Jeg har bare ikke lyst på noe som er "mainstream". Har sett flere bilder på nettet, av andre som har tattovert dette.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv tattoverte jeg noe som minnet meg om personen, noe som var spesielt for han og som jeg neppe forbinder med noen andre! Sammen med et sitat fra personen! Ikke noe navn hos meg da! Det kunne jeg ikke tenkt meg!

Er det ikke noe minne du har som er spesielt for dem, kanskje noe de også har sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo at du har en historie rundt tattoveringen, og at den betyr noe for deg. Prøv å finn en annerledes skriftstil som ikke alle andre har, til den teksten du vil ha kanskje? Selv har jeg tattovert "change" på armen. Den tattoveringen betyr veldig mye for meg, fordi den har en historie for meg. Får mange ganger høre at jeg heier på obama f.eks, fordi det er slagordet hans. Men folk får tro hva de vil, jeg vet hva tattoveringen betyr, og er uansett veldig glad i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...