Gå til innhold

Time raskt hos gynekolog?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen gynekologer man kan få time hos på dagen? Helst i Lillestrøm/Oslo-området, men litt lenger unna går også fint.

Er en jente på 20 som mistenker at jeg har fått herpes, og vil få sjekket det så fort som mulig.. :(

Anonym poster: 297ea6c50f78d5b3bfefbd6a07b4fbd3

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

På Oslo city o.l. får du time hos gynekolog omtrent på dagen, men dei har ikkje refusjonsavtale, så det kostar det kvite ut av auga. Men klarer ikkje fastlegen dine å ta ei slik prøve då?

Skrevet

Bruk private. Som Volvat o.l.

Skrevet

Ta kontakt med Volvat. Litt dyrere enn fastlegen, men kjapt og trygt!

Skrevet

TS her, takk for svar dere! Tror jeg drar til Oslo City i morgen, så vet jeg i hvertfall at jeg finner lett frem. Også sto det på hjemmesidene deres at man som regel får time samme dag :)

Uff, ikke noe gøy dette.. :(

Anonym poster: ed0d0f092cea3fd73051a931527102a8

Skrevet

På Strømmen Storsenter er det også en privat klinikk der du kan få gyn på dagen.

Anonym poster: 2e93c663e7d4e6a7324c22dc290318e1

Skrevet

På Strømmen Storsenter er det også en privat klinikk der du kan få gyn på dagen.

Anonym poster: 2e93c663e7d4e6a7324c22dc290318e1

Takk for tipset! Ringte til dem nå, men de var fryktelig dyre.. 1350 for konsultasjon, og tillegg for evt prøver. Så hvis de har ledig på Oslo City i morgen drar jeg nok dit, der lå konsultasjonprisen på ca 1000..

Skrevet

Du kan også prøve på Oslo Akutten, som også ligger i byen (oslo). Jeg har vært her flere ganger og er veldig fornøyd.

Skrevet

Har du mulighet til å dra tidlig i morgen, så drar du på Olafiaklinikken. Det er gratis:) Ligger på sentralt på Grünerløkka.

http://www.oslo-univ...ider/enhet.aspx

Åpningstider

Drop-in: Mandag fra kl 11:45 til kl 17:00. Tirsdag til fredag fra kl 07:45 til kl 11:00. Merk: Dørene kan bli stengt før ved stor pågang.

Anonym poster: 7971a86c2a6da936cd7843a2bc3688e8

Skrevet

Olafiaklinikken sjekker kun for kjønnssykdommer. Dersom ts symptomer skyldes noe annet, vil hun ikke få svar derfra. Selv om Olafiaklinikken er et flott tilbud, kan det ofte være lurt å ta en en skikkelig kontroll.

Skrevet

TS her. Jeg endte opp med å dra på oslo city legesenter. Synes de var ganske hyggelige der. Fikk beskjed om at jeg hadde betente slimhinner i underlivet, så har fått en 10-dagers kur med flagyl. Har også fått en 7-dagers kur med tabletter mot sopp, for hun sa at det kunne være det.

På mandag kan jeg ringe og få svar på prøvene hun tok, klarer nesten ikke vente.. håper ikke jeg har herpes eller kjønnsvorter eller noe sånt. :(

Gjest Wanderlust
Skrevet

Godt du fikk time fort! Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Godt du fikk time fort! Krysser fingrene for deg :)

Takk, det trenger jeg!

I morgen kan jeg ringe til legesenteret, så skulle de sannsynligvis ha fått svarene.. Gruer meg! :(

• 6 måneder senere...
Gjest Susanne M.
Skrevet

Du kan får veldig rask time hos baerum gynekolog. Hun mye flinkk. Online bestillingen av timen. du kan se på www.baerumgynekolog,no . De har også 2 timer gratis parkering plass og kveld konsultasjoner.

hilsen en fornøyd jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...