AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Hei! Jeg har sunget så og si hele livet mitt, og folk sier alltid at jeg har så spesiell og fin stemme. Om jeg synger og spiller gitar et sted, stopper folk opp og hører på fordi de synes det er så fint. Alle sier jeg må melde meg på norske talenter. Men greia er- Om jeg tar opptak av stemmen min på webcam, er den så stygg at jeg nesten har lyst til å kaste opp! Jeg greier ikke å høre på meg selv engang fordi det er så stygt. Det jeg hører inni meg, er helt annerledes enn stemmen som kommer ut. Har og tatt opptak i studio. Det ble litt bedre, men fortsatt dritstygt. Er det normalt å føle det sånn? Har folk løyet til meg hele livet? Anonym poster: 6002f07a39ad255b6f38ebeb6866a8f0
KaDust Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Det er normalt å føle det sånn, og stemmen din høres annerledes ut for deg enn andre, fordi du hører den indre, mens andre hører den ytre. Ikke stol helt på disse opptakene, ikke de i studio heller. Det vil aldri bli helt likt slik stemmen din egentlig er. Og selvom du synes det er dritstygt, så kan det likevel være at andre synes den er kjempefin!
frøkna Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Jeg tror alle syns stemmen sin høres stygg ut på opptak fordi den høres annerledes ut på opptak og for andre enn den stemmen vi hører når vi prater (eller i ditt tilfelle synger) til vanlig. Jeg har jo i hvert fall ikke sangstemme, men syns allikevel stemmen min er rett og slett stygg. Men lite man kan gjøre med det da
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Tusen takk for fine svar dere! Føler meg litt roligere nå :gjeiper: Hilsen TS Anonym poster: f377388c01141ff29c0664c7acead383
Minya Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Alle har det sånn når de hører stemmen sin på opptak. Jeg synes jeg høres ut som en liten drittunge når jeg hører opptak av stemmen min, mens jeg i virkeligheten synes den ligner på stemmen til søstera mi. Noen av oss plages mer enn andre av den vesentlige forskjellen fra "normal" til opptak, jeg blir regelrett flau og ubekvem når jeg hører opptak av meg selv, og vil aller helst gå og gjemme meg i nærmeste hull...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå