Gå til innhold

Meningsløs hverdag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år som er bosatt i Oslo. Foreldrene mine skilte seg for omtrent 2 år siden og jeg har byttet miljø og dermed mistet de fleste av vennene mine, uten å klare å bli kjent med nye mennesker. Det siste året spesielt har jeg gått rundt med en følelse at livet mitt er så tomt og meningsløst, jeg føler meg ensom uten noen oppturer..

Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde dere i så fall for å få det bedre?

Anonym poster: b95bf6f8e8bdebadeb67889663506d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filleproletiet

Jepp. Du må få deg noen altoppslukende interesser/hobbier og starte derfra. Bestem deg for at noe er morro. En idrett, natur, hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat samme situasjon, men jeg vet alt om hvordan det er å være alene og føle seg venneløs.

Det eneste rådet jeg kan komme på nå, er: Skaff deg en hobby! Da møter man som regel masse nye folk, gjerne med samme interesser :)

Eller så har du jo div. nettsider som sidetmedord.no, aktivitetsvenner osv hvor det er mange i samme situasjon på utkikk etter venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat samme situasjon, men jeg vet alt om hvordan det er å være alene og føle seg venneløs.

Det eneste rådet jeg kan komme på nå, er: Skaff deg en hobby! Da møter man som regel masse nye folk, gjerne med samme interesser :)

Eller så har du jo div. nettsider som sidetmedord.no, aktivitetsvenner osv hvor det er mange i samme situasjon på utkikk etter venner :)

takk for svar :)

for øyeblikket tar jeg opp matte, mest for å ha noe å gjøre. Jeg har en kjæreste, vi er sammen når han ikke har annet å gjøre. Med en gang han går fra meg, blir jeg veldig stresset, og føler meg ekstremt ensom, da innser jeg at jeg ikke har annet enn han, og stresset for at han skal gå fra meg en dag ..

Anonym poster: b95bf6f8e8bdebadeb67889663506d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :)

for øyeblikket tar jeg opp matte, mest for å ha noe å gjøre. Jeg har en kjæreste, vi er sammen når han ikke har annet å gjøre. Med en gang han går fra meg, blir jeg veldig stresset, og føler meg ekstremt ensom, da innser jeg at jeg ikke har annet enn han, og stresset for at han skal gå fra meg en dag ..

Anonym poster: b95bf6f8e8bdebadeb67889663506d6f

Skjønner det veldig godt. Men du må bare prøve å skaffe deg andre relasjoner. Å være så avhengig av kjæresten er ikke sunt, hverken for deg eller han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyttet du så langt unna dine venner at det ikke er mulig å fortsette kontakten?

Anonym poster: c5504b44121277402173fb2bbafe0157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet du så langt unna dine venner at det ikke er mulig å fortsette kontakten?

Anonym poster: c5504b44121277402173fb2bbafe0157

neida, har tatt kontakten mange ganger, men de har begynte å studere og har ikke tid til å møtes. Selvfølgelig skuffer det meg veldig hvor lite innsats de gjør for å opprettholde kontakten.

Anonym poster: b95bf6f8e8bdebadeb67889663506d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme, men jeg er 5 år eldre enn deg. Her er noen tipps, spar opp penger og dra på en lengre reise(sør-amerika eller asia er vanlig), dra på folkehøyskole eller begynn å studer. Få deg en ny jobb, det er gjennom jobb mange får vennene sine.Finn en typisk arbeidsgiver som har ansatte på din alder, f.eks barnehager.

Anonym poster: 542a6976bd5b8eaccc69bc74ccedef5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...