TheSgirl Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Har du en god restaurant og anbefale i København?
FantasDick Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Den beste er vel Noma. To Michelin-stjerne og kåret til verdens beste restaurant i 2010, 2011 og 2012.
TheSgirl Skrevet 10. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2012 Jeg er veldig glad i Reef n' Beef Takk for tipset. Det blir garantert en tur dit! :D
TheSgirl Skrevet 10. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2012 Jeg er veldig glad i Reef n' Beef Bestiller du bord på forhånd,eller kan man bare stikke innom?
CathFoto Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Bestiller du bord på forhånd,eller kan man bare stikke innom? Bare stikke innom :0)
elliane Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Bare stikke innom :0) Prøv "den lille fede", fantastisk god kombinasjon mat og vin. Kan velge mellom 5 og 7 retter med vin, veldig god mat/vin, koslig sted og god service.
CathFoto Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Om du liker indisk så er India Palace rett ved Rådhusplassen utrolig god. De har buffet som er veldig god, men jeg bestiller alltid deres butter chicken. Dette er et uformelt og hyggelig sted. Ønsker du litt mer fancy så så jeg at www.nettenestea.com nettopp besøkte endel av de mer fancy restaurantene i København. Et godt tips for Noma som alltid er umulig å få bord er å bestille bord til lunsj der, samme maten, men muligheter for å få bord.
Metamorf Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Jeg vil anbefale Madklubben HAr bare vært på den i Store Kongensgade, og det var en svært positiv opplevelse.
TheSgirl Skrevet 11. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2012 Om du liker indisk så er India Palace rett ved Rådhusplassen utrolig god. De har buffet som er veldig god, men jeg bestiller alltid deres butter chicken. Dette er et uformelt og hyggelig sted. Ønsker du litt mer fancy så så jeg at www.nettenestea.com nettopp besøkte endel av de mer fancy restaurantene i København. Et godt tips for Noma som alltid er umulig å få bord er å bestille bord til lunsj der, samme maten, men muligheter for å få bord. Indisk mat er jo fantastisk,og har ikke spist det på over 2 år,så det var nok ett godt tips :D
Fantomina Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Geist er spennende. http://restaurantgeist.dk/ The royal cafe har gode smushis. http://www.theroyalcafe.dk/
challenger Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Om du liker indisk så er India Palace rett ved Rådhusplassen utrolig god. De har buffet som er veldig god, men jeg bestiller alltid deres butter chicken. Dette er et uformelt og hyggelig sted. Ønsker du litt mer fancy så så jeg at www.nettenestea.com nettopp besøkte endel av de mer fancy restaurantene i København. Et godt tips for Noma som alltid er umulig å få bord er å bestille bord til lunsj der, samme maten, men muligheter for å få bord. Enig! Kjempegod mat der(men sinnsykt sterkt, så husk å bestille MASSE vann:p). De har også etter min mening verdens beste nanbrød der, får vann i munnen av å tenke på det. 1
TheSgirl Skrevet 22. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2012 Enig! Kjempegod mat der(men sinnsykt sterkt, så husk å bestille MASSE vann:p). De har også etter min mening verdens beste nanbrød der, får vann i munnen av å tenke på det. Da er jeg hjemme fra København turen og var å spiste på India Palace.. Fantastisk mat! Kjøpte kylling i curry og tikka masala,masse brød,god vin og vann Takk for anbefalingen,var bare helt nydelig! 1
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Mine Københavns-tips: Peder Oxe Nimb Brasserie Le Pave som også ligger på Gråbrødretorv (som Peder Oxe) Torvehallerne, Islands Plass nær Nørreport stasjon
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #15 Skrevet 23. september 2012 Mine Københavns-tips: Peder Oxe Nimb Brasserie Le Pave som også ligger på Gråbrødretorv (som Peder Oxe) Torvehallerne, Islands Plass nær Nørreport stasjon Israels plads Og Torvehallene er superhyggelig, men ikke et sted man spiser middag (både fordi de stenger tidlig og fordi det ikke er noen egentlige restauranter der). Anonym poster: 416b1e88cf345cad786591e7398dcef2 1
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Israels plads Og Torvehallene er superhyggelig, men ikke et sted man spiser middag (både fordi de stenger tidlig og fordi det ikke er noen egentlige restauranter der). Anonym poster: 416b1e88cf345cad786591e7398dcef2 Hehehe ... mente selvsagt Israels Plass. Har kjøpt leilighet på Islands Brygge nylig og hadde det nok på hjernen. Enig i at Torvehallene ikke går under betegnelsen restaurant, men vi spiste verdens beste lunsj der i sommer og makan til deilig mat har jeg ikke smakt på lenge. Kjøpte med meg masse godt hjem - det er mitt absolutte must når jeg er i København
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #17 Skrevet 24. september 2012 Hehehe ... mente selvsagt Israels Plass. Har kjøpt leilighet på Islands Brygge nylig og hadde det nok på hjernen. Enig i at Torvehallene ikke går under betegnelsen restaurant, men vi spiste verdens beste lunsj der i sommer og makan til deilig mat har jeg ikke smakt på lenge. Kjøpte med meg masse godt hjem - det er mitt absolutte must når jeg er i København Off-topic: Gratulerer med leilighet! Det er et hyggelig område. Bare av nysgjerrighet, regner med at du/dere har tilknytning til Danmark siden de er ganske strenge på det når utlendinger skal kjøpe, men har dere fått tak i et sted uten boplikt? Eller har dere barn som bor i leiligheten? Anonym poster: 416b1e88cf345cad786591e7398dcef2
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 24. september 2012 #18 Skrevet 24. september 2012 Off-topic: Gratulerer med leilighet! Det er et hyggelig område. Bare av nysgjerrighet, regner med at du/dere har tilknytning til Danmark siden de er ganske strenge på det når utlendinger skal kjøpe, men har dere fått tak i et sted uten boplikt? Eller har dere barn som bor i leiligheten? Anonym poster: 416b1e88cf345cad786591e7398dcef2 Takker :-) Datteren vår studerer i Danmark for tiden og skal bo i leiligheten noen år framover. Etter det skal vi bruke den selv, har masse familie i Danmark og reiser dit mye. Danmark er blitt veldig imøtekommende (spesielt) overfor nordmenn som ønsker å kjøpe bolig i landet nå. Pga de store økonomiske problemene de siste årene er det blitt lettet veldig på de gamle reglene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå