vl800 Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det mange her inne som bruker videokameraet til å filme sexakten, om det er hjemme eller om det ute i det fri. Det er ganske spennende og pirrende. Og isåfall har dere hatt noen uhell med at det er feil videofilm som sitter i kamera når dere skulle vise f.eks filmen av ditt barn til svigermor og svigerfar. Litt pinlig kankje, men en erfaring rikere. HE HE 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Har tenkt tanken mange ganger, men i og med at det er unger i huset ville det vært katastrofalt om filmen havnet i gale hender... Til de som filmer, er det ikke litt flaut å se seg selv under selve akten? Vi har jo ofte noen komplekseer eller skavanker vi ikke liker så godt... Filming er en pirrende tanke, men tror jeg er litt for feig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg og min samboer har gjort det. Og jeg må inrømme at det var litt snodig å se seg selv på video, der man holder på. Det ble mye latter og moro av det. Men ulykken var nesten der engang. Hadde satt kassetten i et adapter slik at vi kunne putte den i videospilleren. Så har jeg et lokk som man kan lukke på spilleren foran der man putter inn kassetten. Kassetten satt selvfølgelig i når min samboer dyttet igjen lokket, og kassetten forsvant inn i spilleren og den starter automatisk når kassetten går inn, der kom vi opp på tv-skjermen. Men min søster satt heldigvis ikke å så rett på skjermen, vi fikk haldigvis stoppet videoen før hun så noe, men hun tenkte vel sitt, da vi fikk panikk og dekket for skjermen. MEn det er jo noen av spenningen. HE HE12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #4 Del Skrevet 30. mai 2002 Hmmm. ja jeg kunne nok tenkt meg å filmet akten ja. Men jeg tror også at jeg er litt for feig. Litt for stor mage og andre ting. Men hadde han kommet frem med kameraet så hadde jeg nok kanskje latt meg overtale. Jeg hadde sikkert ikke vært så vanskelig nei. Kanskje jeg skulle hinte litt frempå om det.. For fristende er tanken i hvertfall. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 30. mai 2002 Hint alt du kan, så skal du se at det er morsomt, spennende, pirrende og du blir liksom stjerna i filmen. HE He Du har ikke noe å tape på det. Liker du ikke filmen, så kan men jo bare ta opp noe over. Do it.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mai 2002 Ingen med erfaringer her da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 30. mai 2002 #7 Del Skrevet 30. mai 2002 Jo da... Gjorde det med ex'en min for mange år siden. Synes det var spennende og pirrende, men også litt ubehagelig. Ikke en film vi satte på for å se bare. Synes det var flaut å se på. Ikke fordi jeg er misfornøyd med kroppen min, for det er jeg IKKE. Men poenget er at jeg syns jeg så helt teit ut når jeg nøt det hele. Muligens bare deilig for min partner, men å se seg selv er ikke kult...... Er, som sagt, ikke sammen med ham lenger. Da det ble slutt ville jeg at vi skulle ødelegge videoen. Vil ikke at han skal vise den frem til kompiser, eller at den skulle komme på avveie. Etterhvert fikk jeg den og knuste den. Han lovet at det ikke fantes kopi, men hvem vet? Har angst for at det finnes kopi!!! I tilfelle jeg blir en kjent filmstjerne eller popstjerne for eksempel...? HI HI *gliser* But who knows?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå