Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på reisefot, og kommer til å kjøre igjennom Narvik iløpet av dagen, og kommer muligens til å overnatte der.

Av praktiske årsaker har jeg er ønske om å kjøpe meg et nytt sett med hodetelefoner (av typen ørepropper) siden, vel, det spilles udugelig musikk ellers i bilen.

Er det noen som har peiling på butikker i Narvik hvor jeg kan finne gode hodetelefoner til en billig penge? (type maks 500,-) Clas Ohlson slo meg som et bra alternativ, og det vet jeg også hvor er, men er det noen som har andre forslag?

Sånn ca hvor butikken eventuelt ligger ville også vært svært hjelpsomt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk innom Telebutikken på Amfi og kjøp Sennheiser sitt gode sett som skal ligge i den prisklassen. Om ikke de har noe som passer, så ligger det en Netcomforhandler i Kongens Gate, ikke så langt unna Sparebanken Narvik. Du finner også Spaceworld på Steen&Strøm lengre nord i byen.

Skrevet

Stikk innom Telebutikken på Amfi og kjøp Sennheiser sitt gode sett som skal ligge i den prisklassen. Om ikke de har noe som passer, så ligger det en Netcomforhandler i Kongens Gate, ikke så langt unna Sparebanken Narvik. Du finner også Spaceworld på Steen&Strøm lengre nord i byen.

Hjertelig!

Spaceworld er jeg lite keen på å dra til. Utvalget er labert i forhold til Elkjøp feks, og prisene er opptil 20% høyere. Ser på nettbutikker nå, og der er Jays Four 20% dyrere på Spaceworld.

Er det en Elkjøp butikk i Narvik? Ser for meg at det er en på et av de to sentrene (beklageligvis vet jeg kun hvor det ene med Clas Ohlson er - helt nord i byen).

Skrevet

Det finnes en Elkjip på havneområdet ved Fagernes. Stort blått bygg, 2. etasje. Da jeg var der i sommer så hadde de fått et godt utvalg av varer siden sist jeg var der.

Expert finner du inne på det gamle LKAB-området, men du kan like godt spare deg turen dit. De har latterlig lite i butikken.

Det er forøvrig tre sentere i byen nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...