Gå til innhold

Landeveisrøveri


Gjest Krapylet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en grunn til at partiet ligger ved sperre grensen.

Du forventer kanskje at veiene skal vedlikeholde seg selv uten at noen betaler? Eller bruker du alle pengene dine på tobakk og alkohol i kjent FrP stil slik at det ikke er noe igjen til å betale bompenger?

-hilsen AP-velger

Anonym poster: c924c3255a338fe9206f70b3dd7aa4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forventer kanskje at veiene skal vedlikeholde seg selv uten at noen betaler? Eller bruker du alle pengene dine på tobakk og alkohol i kjent FrP stil slik at det ikke er noe igjen til å betale bompenger?

-hilsen AP-velger

Anonym poster: c924c3255a338fe9206f70b3dd7aa4fe

Du forventer kanskje at veiene skal vedlikeholde seg selv uten at noen betaler? Eller bruker du alle pengene dine på tobakk og alkohol i kjent FrP stil slik at det ikke er noe igjen til å betale bompenger?

-hilsen AP-velger

Anonym poster: c924c3255a338fe9206f70b3dd7aa4fe

Bilistene i Norge betaler ca 60 mrd. i div, bilavgifter hvert år, staten bruker en fjerdedel av dette på veibygging og vedlikehold. I tillegg krever de inn bompenger.

Landeveisrøveri kalles slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Klasseskillet i fremtiden kommer til å vises mest tydelig mellom de som har råd til å ha/kjøre bil og de som ikke har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilistene i Norge betaler ca 60 mrd. i div, bilavgifter hvert år, staten bruker en fjerdedel av dette på veibygging og vedlikehold. I tillegg krever de inn bompenger.

Landeveisrøveri kalles slikt.

Du lever fortsatt i verdens rikeste land, likevel forlanger du å bruke veiene gratis. Typisk frepper mentalitet.

Hilsen AP-velger

Anonym poster: c924c3255a338fe9206f70b3dd7aa4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zerox_ztoleranz

Ikke gjør det der, "-AP-velger-". Ingen tror du er AP-velger, ingen tror du mener det du skriver, og innleggene funker ikke engang for å gjøre folk sure på AP. Kjenner jeg er lei av tullet ditt på samme måte som du blir lei den demente naboen som pisser i postkassen dintil stadighet..

Bare gi faan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det der, "-AP-velger-". Ingen tror du er AP-velger, ingen tror du mener det du skriver, og innleggene funker ikke engang for å gjøre folk sure på AP. Kjenner jeg er lei av tullet ditt på samme måte som du blir lei den demente naboen som pisser i postkassen dintil stadighet..

Bare gi faan.

Jeg stemmer faktisk AP og jeg synes ikke synd på de som betaler bompenger for å drifte veiene. De som klager over dette har virkelig ikke mye å klage over her i verden.

-hilsen AP-velger

Anonym poster: c924c3255a338fe9206f70b3dd7aa4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forslaget fra SP om at alle butikker og kanskje arbeidsplasser må kreve parkeringsavgift er værre.

Anonym poster: ea23cdda03b2575fa0a1ed67769e8b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...