Gå til innhold

Det verste med å være singel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er å se venner/bekjente som enten er tilbakestående og/eller mindre kjekke (jeg er mann) hooke opp med noen.

En venn på Facebook som "er i et forhold med...", og jeg klarer virkelig ikke å glede meg på hans vegne.

Hvordan han kan få seg dame og ikke jeg, det fatter jeg bare ikke. Jeg vet ingenting om henne, men hun var i det minste pen nok til at jeg synes det er "feil". Idiotisk tankegang, men det er seint, jeg er trøtt og livet mitt suger maks,.

Anonym poster: bc3dbaa17805b82bc8df99c5d26b4a48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er å se venner/bekjente som enten er tilbakestående og/eller mindre kjekke (jeg er mann) hooke opp med noen.

En venn på Facebook som "er i et forhold med...", og jeg klarer virkelig ikke å glede meg på hans vegne.

Hvordan han kan få seg dame og ikke jeg, det fatter jeg bare ikke. Jeg vet ingenting om henne, men hun var i det minste pen nok til at jeg synes det er "feil". Idiotisk tankegang, men det er seint, jeg er trøtt og livet mitt suger maks,.

Anonym poster: bc3dbaa17805b82bc8df99c5d26b4a48

Denne tilbakestående kompisen din har kanskje noe du ikke har? Det trenger ikke være mer komplisert enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg så godt igjen...har flere ganger sett par som jeg personling lurer på hva han ser i henne? Men det er nok en grunn som ligger dypere enn bare et bra utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet har ingenting å si om du ikke kan backe det opp med noe.

Han har ingen av delene, han er den nest mest tilbakestående jeg har i vennelista.

TS

Anonym poster: bc3dbaa17805b82bc8df99c5d26b4a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen av delene, han er den nest mest tilbakestående jeg har i vennelista.

TS

Anonym poster: bc3dbaa17805b82bc8df99c5d26b4a48

størrelsen har mye å si.

størrelse på konto

størrelse på omsorg

størrelse på penis

slå deg til ro med at andre har gjerne sine forhold, og det sikkert er mye i det forholdet du ikke vil ha.

du skal ikke trenge et forhold for å være happy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingen av delene, han er den nest mest tilbakestående jeg har i vennelista.

TS

Anonym poster: bc3dbaa17805b82bc8df99c5d26b4a48

Ja, du høres jo ut som et regelrett sjarmtroll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva TS mener jeg. Det er sikkert en del som kan innrømme at de har en eks, som de egentlig ikke skjønner at de gadd å være sammen med. Det er litt som å se på et såkalt "trainwreck", bare at det ikke har begynt å gå galt ennå.

Da er det av og til lett å tenke "hvordan kan det være at denne retarden har damen, mens jeg er singel?".

Anonym poster: 8faa25dbbb697fec95c99f2bd92006fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det samme selv, samme gjelder de supersjenerte som får dame. kjenner en som ikke engang klarer å prate med svigerforeldrene(han er introvert). Men fikk seg dame uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli bitter over at andre får seg dame/mann er ihvertfall sjelden noe sjakktrekk, bitterhet er ofte noe som skinner igjennom blant mange, og det er ikke akkurat noe attraktivt karaktertrekk.

Anonym poster: 6e100fe1bfe70c70d63e4d89c4e26296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bitterhet er ofte noe som skinner igjennom blant mange, og det er ikke akkurat noe attraktivt karaktertrekk.

Anonym poster: 6e100fe1bfe70c70d63e4d89c4e26296

Tul og tøys, kvinner liker menn som forstår seg på rett og galt og det er noe galt når de verste tullingene får kjæreste og ikke jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest denne tråden virker det som det er rimelig tilfeldig hvem som får kjæreste og hvem som ikke gjør det. Altså, hvis 'tullinger' og 'introverte' kan få det til (som man jo regner med har dårlige odds), så må det jo være noe sånt.

Man må bare treffe rett person til rett tid, og deretter (på et eller annet vis) gjøre de riktige tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tul og tøys, kvinner liker menn som forstår seg på rett og galt og det er noe galt når de verste tullingene får kjæreste og ikke jeg.

Sikker på at det er de som er de verste tullingene, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir vanligvis ikke sjalu eller noe slikt, men når mine mindre pene, barnslige venninner får seg flere år eldre kjekke mannfolk, både på innsiden og ut.. jeg blir selvfølgelig glad på deres vegner, men klarer ikke å glede meg over det, og spør meg gjerne selv; hva faen er galt med meg? Ja, var noe jeg nettopp opplevde, og var en helt ny følelse for meg, hvor jeg virkelig tenkte wow, jeg begynner å bli en gammel kjerring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...