Gå til innhold

Er så frustrert :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så frustrert, jeg har det ikke bra i det hele tatt. Nå har jeg bare masse, masse angst og skjønner ikke hvordan jeg skal orke å leve lengre. Ikke misforstå, jeg har ingen planer om å ta livet mitt, men det er bare så tungt og vanskelig!

Jeg orker ikke dette lengre, og jeg vet ikke hvordan jeg kan bli bedre. Jeg får ikke noe hjelp, men jeg klarer ikke dette på egenhånd lengre :( :( :(

Anonym poster: c2a36cf25c77af0f35d4e1349438bdd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig trist å høre.

Kan du fortelle hva det er du har angst for?

Anonym poster: 9729f5450d8aed29689318fad88a68a6

Gjest Fairydust
Skrevet

Du bør helt klart be om hjelp. Du skal ikke trenge å være alene om dette, kjære deg :) Har du prøvd terapi/psykolog?

Skrevet

Utrolig trist å høre.

Kan du fortelle hva det er du har angst for?

Jeg vet ikke. Alt, tror jeg. Det bare setter seg fast i brystet og nekter å forsvinne.

Du bør helt klart be om hjelp. Du skal ikke trenge å være alene om dette, kjære deg :) Har du prøvd terapi/psykolog?

Jeg har prøvd alt føles det som, men jeg blir bare verre og verre.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre :(

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har prøvd alt føles det som, men jeg blir bare verre og verre.. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre :(

Uff... Det er vanskelig å komme med konkrete tips. Angst er en veldig forferdelig lidelse fordi det føles som den aldri gir slipp. Man kan bli bedre, men det tar tid. Og man må jobbe med angsten jevnt og trutt. Noen dager føles den tyngre enn andre dager, og da kan man være så deppa at man ikke ser lyset i tunnelen. Jeg tror det er viktig at du har mennesker rundt deg som er bevisst på plagene dine, og som kan hjelpe deg når du er i disse dypeste bølgedalene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...