Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er en av de bedre episodene jeg har sett. Satt med tårer i øynene jeg!

Er det den hvor han serverer dem et flere retters måltid på et veldig begrensa budsjett, for å vise at det er mulig? Aleinemor som spiser spagetti med tomatsaus i starten.

Studentkollektivet på St.Hanshaugen er også bra med tanke på økonomi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET spesiell han mannen i skogen, ja! Lage unger kunne han, men mate dem? Neida...

Hehe, samme tenkte jeg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest strykebrett

Hva synes dere om kveldens episode?

Hvilken var det?

Jeg så nettopp den med han fraskilte mannen som bare spiste ferdigmat foran dataen. Skikkelig fin episode, jeg ble i ordentlig godt humør av den. Virka som han hadde fått skikkelig hjelp på mange områder av Hellstrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig strykebrett. Ble litt mer glad i Helstrøm som menneske av den episoden.

Anonym poster: 07208a1473772063a967b24d88e368a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest strykebrett

SÅ nettopp de to forrige episodene. Hadde skikkelig vondt av han som hadde hatt en arbeidsulykke. Heldivis virka han veldig interessert i alt Hellstrøm hadde å lære han.

Men han kjæresten til hun dama med godterikjelleren var jo bare helt spesiell da "fisk er fisk, kjøtt er mat og makaroni er den beste grønnsaken", haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Helstrøm har tapt seg litt jeg. I første sesong var han jo kjempeinspirerende, brukte masse ferske og gode grønnsaker og viste et helt matunivers for de han besøkte.

Nå så er det litt sånn:

-De han besøker skal lage mat, men klarer det ikke.

-Så er Helstrøm på kjøkkenet alene, ser i skapene og ler av det han finner.

-Deretter viser Helstrøm de som bor der en rett eller to. Og så bare stikker han!

-Kan ikke skjønne at noen blir flinkere til å lage mat av det!? Det må isåfall være MYE vi ikke ser.

Anonym poster: df058777fa5e36d1b48e3b05b578d8bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og Helstrøm har tapt seg, er mer og mer samlivsterapeut enn å diske opp med gode retter. Akkurat det samme med Sinnasnekkeren, rene samlivsterapeuten han også. Jeg ser på disse programmene fordi jeg er interessert i gode tips om matretter og praktiske ting man gjør i huset, jeg vil gjerne lære! Men slik det er nå så er det rett før jeg gir opp begge programmene.

Anonym poster: c5dcc2fafac7e128ad2e357d746670eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og Helstrøm har tapt seg, er mer og mer samlivsterapeut enn å diske opp med gode retter. Akkurat det samme med Sinnasnekkeren, rene samlivsterapeuten han også. Jeg ser på disse programmene fordi jeg er interessert i gode tips om matretter og praktiske ting man gjør i huset, jeg vil gjerne lære! Men slik det er nå så er det rett før jeg gir opp begge programmene.

Anonym poster: c5dcc2fafac7e128ad2e357d746670eb

Tapt seg og tapt seg :) Det var jo ganske likt forrige sesong også, men det tok seg litt opp mot slutten, som f.eks. hun med dårlig råd, eller studentene på st.hanshaugen. Digger sesongen så langt, jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...