Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Kommer trolig til å bytte fastlege etter en grov feil fra min nåværende, og dette ser ut til å være det mest praktiske alternativet. Er det noen som har erfaringer med de?
Gjest LadyAntebellum Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Kommer trolig til å bytte fastlege etter en grov feil fra min nåværende, og dette ser ut til å være det mest praktiske alternativet. Er det noen som har erfaringer med de? De er flinke de, men jeg ønsker selv og bytte fra den av dem jeg har til en annen. Selve stedet er bra:)
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Kan du si noe om hvorfor du ønsker å bytte?
Gjest LadyAntebellum Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Kan du si noe om hvorfor du ønsker å bytte? Føler ikke jeg har kommuniksjonen med legen på plass ift mine problemer. Rett og slett:)
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Føler ikke jeg har kommuniksjonen med legen på plass ift mine problemer. Rett og slett:) Ah. Høres ikke helt lovende ut. Den jeg har nå er i det minste lyttende, og den feilen som ble gjort er i kategorien hvor jeg kunne forhindret det om jeg hadde mindre tillit til h'n. Og nå er den nærmest borte. Lurer litt på om det minst ille alternativet blir å beholde den jeg har, og trippelskjekke alt selv heretter.
Gjest LadyAntebellum Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Ah. Høres ikke helt lovende ut. Den jeg har nå er i det minste lyttende, og den feilen som ble gjort er i kategorien hvor jeg kunne forhindret det om jeg hadde mindre tillit til h'n. Og nå er den nærmest borte. Lurer litt på om det minst ille alternativet blir å beholde den jeg har, og trippelskjekke alt selv heretter. Bare ikke bytt til dr.fyllingen så er du reddet. Han er ikke på haugesund medisinske senter altså, men en annen lege i område som jeg hr dårlig erfaring med. De er grundige på hugesund medisinske senter, altså..så hvis du sliter så ville jeg byttet. Du har sikkert tenkt og bytte til han jeg får til, for det er vel bare han som er ledig der nå siden han er så ny. Jeg trenger aldri trippelsjekke osv.. Og han er åpen for forslag fra meg ang behandling og sånn. Virker nok som at de uansett er bedre enn den du har da, ihvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Bare ikke bytt til dr.fyllingen så er du reddet. Han er ikke på haugesund medisinske senter altså, men en annen lege i område som jeg hr dårlig erfaring med. De er grundige på hugesund medisinske senter, altså..så hvis du sliter så ville jeg byttet. Du har sikkert tenkt og bytte til han jeg får til, for det er vel bare han som er ledig der nå siden han er så ny. Jeg trenger aldri trippelsjekke osv.. Og han er åpen for forslag fra meg ang behandling og sånn. Virker nok som at de uansett er bedre enn den du har da, ihvertfall.. Heh, han har jeg hørt mye rart om opp igjennom. Ligger upraktisk til i tillegg, så det er ikke noe å tenke på engang. Det er to som har ledig på HMS? Har hørt S er brukbar, E kjenner jeg ikke til i det hele tatt. H'n jeg har er egentlig ikke så verst. Lytter, og er forholdsvis åpen for forslag, og gir meg sykemelding når jeg trenger det. Det som er problemet her er at jeg har gått med en forholdsvis sterk mangel på et vitamin, og dette viste på en blodprøve tatt for et år siden. Det brevet jeg fikk i etterkant påpekte mangel på et annet vitamin, som jeg IKKE har mangel på. Det er en ren trykkfeil, men det har sannsynligvis gjort meg syk, til et punkt hvor det er noe uklart om jeg blir 100 & bra igjen.
Gjest LadyAntebellum Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 (endret) Er det fornavn eller etternavn du bruker bogstavrn til der egentlig? jeg har da S Men på fornavn blir det E. Vet ikke hva som er lurest jeg, men hører bra ting om S (fornavn) Endret 9. september 2012 av LadyAntebellum
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Er det fornavn eller etternavn du bruker bogstavrn til der egentlig? jeg har da S Så ikke den, men det er fornavn ja. (Tenkte jeg skulle blidgjøre folk her med å ikke gjøre enkeltindivider søkbare)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå