Gå til innhold

Tiger eller barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde valgt tigeren, selv om jeg egentlig er hundemann.

Med forbehold om:

At alle tillatelser er gitt av myndighetene (veldig tvilsomt, men siden dette er et tankeeksperiment), at folk ikke kjefter meg hunden full over at denne tigeren aldri vil bli istand til å vende tilbake til naturen (hey, jeg kan ikke noe for det folkens, jeg sitter fast i ett tankeeksperiment, tross alt), og at kommunen går med på å godkjenne tigeren som besøksdyr på det lokale sykehjemmet.

Den store bonusen vil jo være at innbruddstyver bare bryter seg inn en gang her hos meg, deretter får de status som "savnet".

Eutanasi? :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tiger er jo egentlig bare en stor katt, og jeg er ikke noe super katte menneske, greit å besøke men ikke leve med, på den andre siden, babier er livsfarlige, spesielt i klynger får du 10+ babier mot deg kan de stippe kjøttet av beina dine på 20 sekunder.

Skrevet

Eutanasi? :nei:

Neida! Bare en måte å motivere dem til fysisk fostring. :sjarmor:

En tiger er jo egentlig bare en stor katt, og jeg er ikke noe super katte menneske, greit å besøke men ikke leve med, på den andre siden, babier er livsfarlige, spesielt i klynger får du 10+ babier mot deg kan de stippe kjøttet av beina dine på 20 sekunder.

He's right, you know. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...