Gå til innhold

Innlede samtaler med kjekkaser på byen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en singel jente i min beste alder som oftest er ute i helgene, mest for å ha det moro med venner, men selvfølgelig også fordi jeg ser etter en gutt! (Både ONS og kjæreste...).

Jeg synes ofte jeg ser gutter/menn jeg finner tiltrekkende når jeg er ute, men hvordan kan jeg egentlig tilnærme meg dem? Hvis jeg i det hele tatt kan... Man har jo litt lavere grenser for å ta kontakt med fremmede når man drikker, men til det stadiet har jeg tydeligvis ikke kommet enda..

Hvordan går jeg frem, og hva i alle dager sier jeg? Og hva om det viser seg at gutten har dame eller overhodet ikke er interessert??

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går bort til han, rekker frem hånda sier: "Hei! Jeg er ******, hva heter du?" så sier han navnet sitt og du kommer opp med et samtaleemne så finner du fort ut om det er god tone eller ikke.

Ja jeg er mann, det enkle er det beste! Er alltid hyggelig når jenter (eller damer) snakker med meg :)

Anonym poster: 767926dfd791635b8a911ae671f34be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Okei, så jeg kan virkelig gjøre det så lett som det? Er redd for å virke desperat! Men det er jeg faktisk ikke. Bare ute etter å flørte litt :)

Hvilke samtaleemner anbefaler du da?

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar av i til " Hadde jeg hatt en jævlig dårlig og snuskete sjekkereplikk på lager - så hadde jeg dratt den nå " også serverer en øl.

Fungerer som faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det hendt at de har hatt dame da, f.eks? Og hva har du gjort da?

Tenker bare at det er så flaut hvis han bare syns det er teit... hvis han ikke syns jeg ser bra nok ut eller no

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Okei, så jeg kan virkelig gjøre det så lett som det? Er redd for å virke desperat! Men det er jeg faktisk ikke. Bare ute etter å flørte litt :)

Hvilke samtaleemner anbefaler du da?

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Redd for å virke desperat? du går jo bort til han kjekkeste, ikke noe desperat med det. Du må jo vise at du vil ha han, det er jo greia med flørting. Og ons får du.

samtaleemne? greia er jo at dere skal ha en morsom samtale, vanskelig å planlegge det på forhånd, men igjen som jente så kommer han til å gi deg mye gratis(han kommer til å flørte tilbake) og i mange tilfeller kunne du sikkert diskutert sigridsaken og fått han til sengs. Og vil han ikke prate med deg så går du til neste, det er her det gjelder å ikke virke desperat så la det gå litt tid mellom neste gutt du går til og ikke velg han ved nabobordet. Du har vel neppe tenkt til å ligge med en ny mann hver uke så å gå hjem tomhendt er vel ikke nødvendigvis et nederlag.

Danser du med en gutt får du sikkert også med han hjem, kanskje det aller letteste?

Et tips for pickupartists er ofte å gå med noe rart som de får kommentar på, finner du en slik kjekkas så kommenter greia han har og så drar han deg i land med skillsa sine:-) Er han ikke en pickupartist så har du uansett satt i gang en åningsreplikk og om han er halvveis interessert så får du i gang en samtale.

Gjør en kjekkas noe dumt, snubler eller du bare ser at han begynner å få i seg for mye alkohol(tenker ikke på grøftfull, men gladfull), bruk det som åpningsreplikk, prøv å velg en morsom en.

Anonym poster: 4f7f8c09a64724afc06eb2a187d21e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Okei, så jeg kan virkelig gjøre det så lett som det? Er redd for å virke desperat! Men det er jeg faktisk ikke. Bare ute etter å flørte litt :)

Hvilke samtaleemner anbefaler du da?

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Har det hendt at de har hatt dame da, f.eks? Og hva har du gjort da?

Tenker bare at det er så flaut hvis han bare syns det er teit... hvis han ikke syns jeg ser bra nok ut eller no

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Kjære deg ikke tenk så mye. Du minner meg om da jeg var yngre og var redd for å snakke med hun jeg likte fordi at jeg var redd for hva hun ville syntes. Vet du hva? Hun likte at jeg snakket med henne, og det endte godt. Det samme gjelder nå når jeg er på byen, jeg snakker med jenter jeg finner pene, og jenter snakker med meg. Er selvfølgelig vanskelig å faktisk hoppe uti det, er enkelt å sitte her å si: "Bare snakk med dem, er ikke noe vanskelig", sannheten er at du må trene deg som alt annet. Samtaleemner? Alt som faller deg inn, spør han hva han jobber som, eller studerer. Interesser. Få han til å snakke om seg selv (elsker man ikke å snakke om seg selv?), og se om det er god kjemi, by på han drink, flørt med ham, hva nå enn som faller deg inn. Dette er det mest klisje aktige jeg noen gang kommer til å si(og hatet selv da folk sa det, da jeg ikke var så sikker på meg selv) men vær deg selv. Ikke prøv å lat som at du er en annen. Finn deg en du synes er kjekk, fin, pen, digg, sexy og snakk med ham. Du kan ikke vite om han har kjæreste, hvis han har kjæreste så sier han fra, og da finner du en annen eller fortsetter å snakke med ham hvis du vil ha en venn.

Anonym poster: 767926dfd791635b8a911ae671f34be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg er en singel jente i min beste alder som oftest er ute i helgene, mest for å ha det moro med venner, men selvfølgelig også fordi jeg ser etter en gutt! (Både ONS og kjæreste...).

Jeg synes ofte jeg ser gutter/menn jeg finner tiltrekkende når jeg er ute, men hvordan kan jeg egentlig tilnærme meg dem? Hvis jeg i det hele tatt kan... Man har jo litt lavere grenser for å ta kontakt med fremmede når man drikker, men til det stadiet har jeg tydeligvis ikke kommet enda..

Hvordan går jeg frem, og hva i alle dager sier jeg? Og hva om det viser seg at gutten har dame eller overhodet ikke er interessert??

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Si dette;

"Jasså serru, harru like bra kukk som du har biceps så kunne renna kjerringa tenke seg å ta rennafart og skli inn på`n se!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går jeg frem, og hva i alle dager sier jeg?

Dra litt i toppen så kløften er godt synlig, deretter lirer du av deg "auch, så full jeg er...."

Og hva om det viser seg at gutten har dame eller overhodet ikke er interessert??

Da bryter du fullstendig sammen, legger deg ned på gulvet, hyler som bare det, æreskjeller fyren med "drittsekk", "player", "slemming", "hva er galt med meg?", "han mishandler meg" og "hjelp, redd meg"

Så skal du se at han enten får bank eller blir hentet av politiet.

Deretter går tilbake til fase 1.

Anonym poster: e6666b46d7da999e258e464f79a8e229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det hendt at de har hatt dame da, f.eks? Og hva har du gjort da?

Tenker bare at det er så flaut hvis han bare syns det er teit... hvis han ikke syns jeg ser bra nok ut eller no

Anonym poster: 95ada0eb610b94efa87f6cabc6a7b1e7

Har aldri opplevd å bli avvist av menn.

Har de hatt kjæreste, så har jeg oppdaget det i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå frem til gutten/mannen, si hei (er bartenderen stresset i kveld? - hvorfor danser du ikke? - eller bare si som foreslått; jeg heter bla bla hva heter du?)...

Vær litt representabel, smil og virk interessert i hele han...!

Har du drukket for mye, har øynskygge fra øynkroken og ut til øret, messy hår og kjolen havt opp i trusa må du ikke regne med å kunne dra til deg den hotteste på by'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...