Gå til innhold

verdens styggeste navle

Fremhevede innlegg

Gjest Uheldig;(
Skrevet

jeg har kjempe stygg navle og jeg lurte på om noen viste om det går an å opperere den inn over eller plastikkirurgi ? og hvor gammel må man være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at andre også synes at navlen din er stygg! Hvor gammel er du da? Men du kan evt. ta en piercing i navlen din.

Anonym poster: c617372ffbf25978bc326b13555b4eca

Gjest min navle
Skrevet

jeg har kjempe stygg navle og jeg lurte på om noen viste om det går an å opperere den inn over eller plastikkirurgi ? og hvor gammel må man være?

her er bilde av den

http://bildr.no/view/1269857

Gjest stgg navle
Skrevet

Tviler på at andre også synes at navlen din er stygg! Hvor gammel er du da? Men du kan evt. ta en piercing i navlen din.

Anonym poster: c617372ffbf25978bc326b13555b4eca

hvor på navlen skal jeg ta piercing for at den ikke skal syntes?

Skrevet

Om den plager deg veldig psykisk kan du prate med legen din og h*n vil hendvise deg til kirurg.

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ser hva som skal være så galt med navlen din? Jeg skjønner dog følelsen hvordan det er å være misfornøyd med noe, så klem til deg. Husk at man som regel er sin egen verste kritiker, og overdriver alle sine feil, mens andre antagelig ikke legger merke til dem i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet

Hør med legen din, går sikkert an å få det fiksa, var ikke så ille.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ser hva som skal være så galt med navlen din?

Da må du være blind. Alle ser at hun har litt ekstra hud på toppen der. Det er ikke superille, men jeg skjønner at det kan føles sjenerende. Tipper at det kan opereres. Du trenger ikke lyve for henne bare for å være snill.

• Liker 3
Skrevet

Da må du være blind. Alle ser at hun har litt ekstra hud på toppen der. Det er ikke superille, men jeg skjønner at det kan føles sjenerende. Tipper at det kan opereres. Du trenger ikke lyve for henne bare for å være snill.

Blind? Jeg sa ikke at jeg ikke så at det var ekstra hud der, jeg sa at jeg ikke så det var noe GALT: Altså, at jeg synes ikke det ser rart eller stygt ut. Jeg lyver ikke for å være snill, da hadde jeg heller latt være å si noe.

• Liker 5
Skrevet

Skjønner at du synes den er sjenerende, ettersom den ser uvanlig ut.

Enten kan du snakke med legen din, eller så kan du prøve å snu på det.. Mange kunne ønske at de hadde noe spesielt, uvanlig, unikt. Det har jo du!

"Jammen, ikke kult med noe unikt når det er stygt! tenker du kanskje? Vel, jeg synes ikke den er stygg. Aldri sett noe lignende før, men må ærlig talt si at jeg syns den var artig! Hadde jeg møtt deg hadde jeg sagt/tenkt, oj, så kult navle, aldri sett sånn før.

Lykke til uansett, men den er ikke stygg altså, bare anderledes.

Anonym poster: 14884527498e8d7c8fba6d51fc4b3101

• Liker 1
Gjest min navle
Skrevet

Skjønner at du synes den er sjenerende, ettersom den ser uvanlig ut.

Enten kan du snakke med legen din, eller så kan du prøve å snu på det.. Mange kunne ønske at de hadde noe spesielt, uvanlig, unikt. Det har jo du!

"Jammen, ikke kult med noe unikt når det er stygt! tenker du kanskje? Vel, jeg synes ikke den er stygg. Aldri sett noe lignende før, men må ærlig talt si at jeg syns den var artig! Hadde jeg møtt deg hadde jeg sagt/tenkt, oj, så kult navle, aldri sett sånn før.

Lykke til uansett, men den er ikke stygg altså, bare anderledes.

Anonym poster: 14884527498e8d7c8fba6d51fc4b3101

hvordan snu på den?

Skrevet

Kunne vært værre. Kjenner ei som har en navle som ser ut som et rumpehull. Din er bare spesiell, men ikke noe jeg ville kalt stygg.

Gjest hvor gammel
Skrevet

hvor gammel må man være for å opperere navlen ? eller er deet ingen aldersgrense?

Skrevet

To emner om samme tema av samme person er flettet.

Tekola, mod.

Skrevet

hvor gammel må man være for å opperere navlen ? eller er deet ingen aldersgrense?

Du må nok vente til du blir 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...