Rosenrød Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Har lyst til å lage en god ovnsrett når jeg skal ha venninner på besøk til uken, tenker da på en alt-i-ett-form. Er det noen der ute som har tips til oppskrifter?
muttra Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 tja mossaka , lasagne, brunet kjøtt grønnsaker tomatsaus og panerte potetboller kommer ikke på navnet akkurat no men finner de i frysedisken, 220 grader i ovnen i en halvtime ca krydder etter ønske fisk av et eller flere slag grønnsaker etter hva du liker oppdelte kokte poteter fra i går saus av 50/50 fløte og creamfresh salt og pepper og noen reker , 220 grader i ovnen en 30-40 minutt alt etter hvor lang tid fiskeslaget du velger trenger og du kan mikse ulike fiskeslag men da har du tynne stykker av det som trenger mest tid og tykkere av det som trenger kort tid det er noen forslag
Rosenrød Skrevet 9. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2012 Takk for forslag:-) Lasange har jeg laget endel ganger før, men kanskje moussaka hadde vært noe... Eller Sheperds pie? Har dere noen gode oppskrifter på disse rettene?
Purple Basil Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Litt vanskelig å legge inn link (er på telefon), men jeg pleier å bruke Gordon Ramsays oppskrift. Google og/eller finn på YouTube. Jeg har nevnt den flere ganger i matforumet her, jeg elsker denne retten, hehe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå