Gå til innhold

Til dere roaccutane-brukere; tips til produkter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på denne kuren siden Mars nå, og blir vel tross alt å forstsette på denne kuren en god tid framover. Det som plager meg mest akkurat nå er rødhet, sviende hud i ansiktet. Hadde det også en god del i begynnelsen av kuren, men jeg gikk til innkjøp av Dermalogica ultracalming cleanser, Effectlar (?) ansiktskrem, fuktspray fra dermalogica - og disse funket helt fint.. Men etterhvert føles det som om at den cleanseren ikke "fungerer" lengre. Blir rett og slett bare vondt verre med å bruke den, føler jeg iallefall.

Så, hvilke produkter har dere å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå til legen å få utskrevet Canoderm Krem 5% No: 500g mot tørr hud på hele kroppen.

Skrevet

Jeg har lenge brukt en serie fra hudpleier som heter Nimue - den for sensitiv hud. (rens og toner)

Den har vert veldig mild og god, men nå er jeg tom og vurderer å kjøpe Decleor, siden alle hudkremene mine er i den serien.

Jeg er veldig fornøyd med de produktene fra decleor jeg har brukt :) De er veldig gode å gi fukt!

På kroppen har jeg bare brukt en vanlig fuktighetskrem fra HTH, som jeg faktisk er veldig fornøyd med.

men det er viktig å smøre seg etter hver gang man dusjer, ellers får jeg sår i huden som tar lang tid å få bort..

Skrevet

I starten brukte jeg la roche posay - effaclar, den som du nevner over. Kjøpte den fordi mange som gikk på kuren sa serien var ment for oss som går på isotretinoin, men jeg var langt fra fornøyd.

La roche posay har mange ok produkt, men den kremen falt ikke i smak (effeclar H)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...