Gå til innhold

17+24?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det gå an? At en på 17år og en på 24 blir sammen?

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har så lyst å ta kvelertak om halsen din. Selvfølgelig går det ann, det er vell helt opp til en selv?

Jo, men bare tenker på hva en som er så "gammel" vil tenke om at en som er så ung prøver seg/har følelser.. I mine øyne så blir jo det det samme som å være en voksen dame, og vet ikke hva som blir tenkt den andre veien.

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men bare tenker på hva en som er så "gammel" vil tenke om at en som er så ung prøver seg/har følelser.. I mine øyne så blir jo det det samme som å være en voksen dame, og vet ikke hva som blir tenkt den andre veien.

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Det har iallefall aldri stoppet meg :) Men menn er da også forskjellige. Skader da ikke å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har iallefall aldri stoppet meg :) Men menn er da også forskjellige. Skader da ikke å prøve?

Så du har vært sammen med eldre gutter før? Snakker nå om, altså mer forhold eller hvertfall FF. Har jo vært seksuell med eldre jenter før, men aldri.. romantisk. Uansett så har jeg jo ingenting å tape på å prøve, får vel bare se vekk fra alderen og bare oppføre meg som jeg ellers ville gjort rundt jenter -eller jenter jeg ville prøvd meg på.

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har vært sammen med eldre gutter før? Snakker nå om, altså mer forhold eller hvertfall FF. Har jo vært seksuell med eldre jenter før, men aldri.. romantisk. Uansett så har jeg jo ingenting å tape på å prøve, får vel bare se vekk fra alderen og bare oppføre meg som jeg ellers ville gjort rundt jenter -eller jenter jeg ville prøvd meg på.

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Åh, skjønte ikke du var gutt før nå jeg. Tja, da er det muligens litt vanskeligere. Men ikke umulig. Har både vært romantisk og seksuell med gutter som er langt eldre enn 24 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje ha vært mer tydelig. Var også det jeg fryktet. Så jenter/damer i en alder av sånn 22-26 år, hvordan ville dere reagert på det? Hva hvis dere av en eller annen grunn hadde klart å få følelser for en som er 17?

Anonym poster: ea979e51b0ff88046c6a94f05363eb8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...