Gå til innhold

Til de som VAR i et fastforhold lenge:

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvor gammel var du da dere gikk fra hverandre? Og hvor lang tid tok det for deg før du fikk en ny kjæreste eller samboer/mann/kona?

Fint om du oppgir ditt kjønn...

Jeg begynner med meg selv. Jeg var 38 og har 2 små barn med eksen. Fortsatt singel, nå er jeg 40 år:-) Og jeg er kvinne.

Endret av Zeus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

35, et barn og singel i fem år :(

F@$#$ så vanskelig å finne en ny, bra mann :(

Anonym poster: 8e258d37e6cc43d99106d715de3fa3a8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var 25 år da vi gikk fra hverandre. Ingen barn sammen, men hadde felles bopel. Hadde vært sammen siden jeg var 20 år.

Halvannet år etter bruddet fant jeg mannen jeg nå er gift og venter barn med.. Er nå 29 forresten.

Endret av Illicitus
  • Liker 1
Skrevet

Kvinne, 34 1/2 da jeg ble singel etter å ha vært sammen i ni år. Ingen barn. Er fortsatt singel hm, åtte? måneder etter bruddet, men flørter litt nå og da. Har det helt greit som singel, men tenker kanskje det er enda vanskeligere å finne kjæreste nå enn da jeg var yngre, fordi jeg har flere "nei" på sjekklista mi :ler: Samtidig som jeg vet mer hva jeg trenger og bør kjenne etter...

Anonym poster: 3f2a8e74fd29af4f9aea5418db562be5

Skrevet

Hørte akkurat Paloma Faith si på en konsert som spilles nå i London at hun har inntrykket av at alle kjærlighetssanger er skrevet i løpet av de 2 første ukene etter man traff hverandre :ler:

Så nå synger hun en skikkelig kjærlighetssang for de som har levd lenger i sammen enn 3 mnder :ler:

Smart dame tydeligvis :smoke: hehe

• Liker 2
Skrevet

Jeg var en 35 år ung kvinne, og er fremdeles singel nå etter 9 år..... har en ungdom i hus.

Anonym poster: 6f667b704fd328813c1bab774a7098c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg var også 35 da jeg ble singel og var det i 8 år, men det var selvvalgt.

Skrevet

Jeg er redd man blir vant til singel tilvarelsen ettersom årene går.... Det skremmer meg litt :cry:

Skrevet

Jeg er 25... Vært sammen i år og dag og har ett barn sammen... Fremtidsutsiktene er vel egentlig at jeg potensielt kan hoppe inn i et nytt forhold med en gang om jeg ønsker...

Men så var det den derre "karantenetiden" etter et brudd. Er ikke helt klar på et nytt forhold med en gang, må pleie meg selv først :/.

Skrevet

Jeg er 20, var 19 når jeg ble singel. Vi var sammen i litt over tre år. Trives som singel, selv om jeg begynner å bli litt lei av å være alene.. Meeen det er veldig greit å kun ha en person å fokusere på når man studerer :)

Skrevet

Hørte akkurat Paloma Faith si på en konsert som spilles nå i London at hun har inntrykket av at alle kjærlighetssanger er skrevet i løpet av de 2 første ukene etter man traff hverandre :ler:

Så nå synger hun en skikkelig kjærlighetssang for de som har levd lenger i sammen enn 3 mnder :ler:

Smart dame tydeligvis :smoke: hehe

Og hvordan var dette et svar på TS spørsmål?

Jeg var 36 da jeg ble singel og 36 da jeg ble kjæreste igjen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var nesten 24 når jeg ble singel etter å ha vært i et forhold i 6 år. Nå er jeg 29 og har mer eller mindre vært singel hele tiden. Kun små, kortvarige (og veldig useriøse) forhold.

Nå først begynner jeg å få lyst på et ordentlig forhold igjen.

Anonym poster: 3a8f820de235ff25d6ad08095befd8e8

Skrevet

Hvor gammel var du da dere gikk fra hverandre? Og hvor lang tid tok det for deg før du fikk en ny kjæreste eller samboer/mann/kona?

Fint om du oppgir ditt kjønn...

Jeg begynner med meg selv. Jeg var 38 og har 2 små barn med eksen. Fortsatt singel, nå er jeg 40 år:-) Og jeg er kvinne.

Jeg var 36 da jeg ble singel etter 13 års samboerskap. Det er snart 1,5 år siden. Datet litt og hatt noen løse affærer. Fortsatt singel.

Skrevet

Ble sammen da jeg var 15, slo opp 2.5 år senere. 3-4 mndr senere fant jeg han jeg enda er sammen med 1.5 år etter. :)

Skrevet

Jeg er 29 år gammel, har nettopp blitt alene med to skolebarn. Har ikke rukket å date noe enda og skal ikke haste inn i noe nytt.

Skrevet

Jeg var 28 da det ble slutt med min eks etter et 8 år lag forhold/samboerskap. Det er nå litt over et år siden. Jeg er fortsatt singel, men dater og treffer nye! Har rukket å bli ordentlig hodestups&hodeløst forelsket i èn spesiell gutt, og det kompliserer ting litt... ;)

Skrevet

Hadde et tre år langt samboerskap (ikke offisielt) som tok slutt for 5-6 år siden. Var da 25 år gammel. Ingen barn. Tok 3-4 måneder før jeg var i et nytt forhold, men hun var bare en rebound. Har til dags dato ikke funnet noen som når helt opp til ex'en, selv om det har vært noen tulle-forhold på veien som jeg har prøvd å få til å fungere. Så ja, fortsatt singel her også.

Skrevet

Sliter med å være singel i mer enn en mnd ser det ut som. :) Er nok ikke så flink til det.

• Liker 1
Skrevet

Samboer 6 år, to små. 9 mnd senere datet jeg, men i beg føltes det som utroskap, det gikk heldigvis over etterhvert. Er gift med samme daten den dag i dag over ett tiår senere.

Anonym poster: beb6fc86f3cd6c4c9ae7846035355aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...