Gjest Aggie78 Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Er så lei av å blø nå! Noen andre som sliter med blødninger mellom mensen? Jeg føler at hele syklusen min er ødelagt etter at jeg fikk barn for 3 år siden. Jeg begynte da på hormonspiral, men blødde da mer Eller mindre hver dag i ett år. Tok den ut og det har blitt bedre, men når jeg først får mensen varer den gjerne i 2-3 uker. DVs at jeg har kun 1-2 uker som er blødningsfrie. Har også alltid blødninger etter samleie. Har sjekket meg for celleforandringer så det kan ikke være det. (har blitt kvitt det etter konisering) hva er det som er galt med meg? Akkurat nå går jeg ikke på noen form for prevensjon, men jeg vil gjerne begynne. Noen som har et tips på hva jeg kan begynne på som kan hjelpe? Legen min hjelper ingenting, så begynner å bli rimelig desperat..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Kanskje be om å bli henvist til en gynekolog? Hvis du ikke allerede har vært hos en. Noen reagerer slik som du av hormoner, at noen blør mer, noen mindre og noen mister mensen helt. Mest sannsynlig er det hormonene og kanskje det at du var gravid som har tullet med syklusen, jeg trur neppe at det er noe alvorlig som feiler deg. Men jeg kan jo ta feil. Prøv et prevensjonsmiddel med et annet hormon enn hormonspiralen du hadde, vi reagerer jo forskjellig på hormoner. Kanskje p-piller vil hjelpe på din syklus, og si til legen at den må inneholde et annet hormon enn spiralen. Hvis ikke noe annet med hormoner hjelper deg så be om henvisning til en gynekolog, eller be om en henvisning før du prøver annen prevensjon. Merkelig at fastlegen ikke tar deg seriøst. Anonym poster: 0687dc9c119e93cd8fe24b1a1f939c5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå