Gå til innhold

orgasme..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri fått orgasme under samleie før, men oppdaget for noen uker siden et vibratoregg som jeg bruker på klitoris og jeg har fått oppleve orgasme :D

De første gangene gikk det ganske fort og jeg kjente godt at det var orgasme. Men de siste gangene så tar det både lengere tid og jeg føler at det ikke er like sterkt lenger.

Blir orgasmer svakere etterhvert? Noen som har noen tips til bruk av vibratoregg? :)

Anonym poster: 282d2136ee3e7d8e546f24bff9ddef11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri fått orgasme under samleie før, men oppdaget for noen uker siden et vibratoregg som jeg bruker på klitoris og jeg har fått oppleve orgasme :D

De første gangene gikk det ganske fort og jeg kjente godt at det var orgasme. Men de siste gangene så tar det både lengere tid og jeg føler at det ikke er like sterkt lenger.

Blir orgasmer svakere etterhvert? Noen som har noen tips til bruk av vibratoregg? :)

Anonym poster: 282d2136ee3e7d8e546f24bff9ddef11

Nydelig spørsmål synes jeg.ikk sarkastisk ment, jeg mener det :)

Kjære deg, hvor oftere du har "sex" med egget ditt, jo lenger tid vil det vanligvis ta før orgasmen kommer. Står du over en dag er den raskere på plass neste gang.

Det finnes seff unntak men det er vanlig at jo lenger tid mellom hver gang jo kåtere blir man, og raskere kommer orgasmen.

Anonym poster: bcae1d2aab4642e2fa84660958d5216b

Skrevet

Så fint at du har fått en god orgasme! Nei, orgasmer blir ikke svakere etterhvert. Du var nok ekstra opphisset de første gangene du prøvde egget ditt, siden har det blitt rutine. Alle nye seksuelle opplevelser føles sterkest i begynnelsen. Prøv med litt variasjon, kanskje sammen med en partner og vibratoren din på samme tid?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...