AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg synes det er mye reklame og fokus på private klinikker som foretar slankeoperasjoner og annen type kirurgi. Det er flere ulemper med en slik operasjon, det er også muligheter for komplikasjoner og senskader. Det føler jeg det blir opplyst lite om. Det andre jeg reagerer på er gratis konsultasjoner, som etter min mening egentlig er salgsmøter. Her er det den som tjener pengene som også gir anbefalinger. Dattera til en kolega fikk under en slik konsultasjon anbefaling om brystreduksjon til tross for at hun bare bruker 70D og kun er 22 år. I følge legen var det stor sansynlighet for at hun ville ha nakke og rygg smerter før hun blir 30. Selv er jeg 30 og bruker 80G uten å ha nakker/rygg problemer. Det kan virke som det er så mange i Norge som har alt for høy tiltro til private leger og som aldri har hørt om bukken og havresekken. Norge er i ferd med å bli som USA. Anonym poster: b68150d1750343add0b44c50d5960565
eva-80 Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Hva med å be om synspunkter hos det offentlige som har egentlig ikke mye å tjene på å utføre en operasjon som strengt tatt burde vært dekt om hun virkelig får disse plagene ? Slankeoperasjoner er blitt faktisk ganske så trygge å utføre, og om man virkelig "hører etter " legens bestemmelser,samt lytter til kroppens signaler er det lite sjans at noe går gærli.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Litt off the record, men jeg synes mange kvinner virkelig bør tenke seg om før de tar bryst reduksjon. Her er det viktig å ikke lytte til homofile griske kirurger. Anonym poster: ab7eb98bd76ad0b04b72bf06325633a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå