AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Noen som er medlem av OTTAR her? Anonym poster: e1064c592e6e4a8f7a968474cab759e5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Ja. Anonym poster: 7d0faf54d2106d66cf8505ca0c0e1433
Gjest Søgni Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Det er mulig at flere svarer hvis du formulerer et innlegg om hva du lurer på om medlemskapet i Ottar, eller noe om hva du vil diskutere (bortsett fra om noen er medlem i Ottar). Jeg er ikke medlem altså, kunne ikke vært det heller, men hvis du vil vite noe om Ottar så kan du lese på nettsidene deres. http://kvinnegruppa-ottar.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=2
Testosteron Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Jeg er ikke medlem altså, kunne ikke vært det heller, men hvis du vil vite noe om Ottar så kan du lese på nettsidene deres. http://kvinnegruppa-...e&id=1&Itemid=2 Hvorfor kunne du ikke vært medlem av Ottar? 1
Gjest meh Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Til tider så kan det virke som det er en god del medlemmer av gruppa her. 1
Silfen Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Tror faktisk man hadde sett meg på medlemslisten for FrP før medlemslisten for Ottar.
Testosteron Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Tror faktisk man hadde sett meg på medlemslisten for FrP før medlemslisten for Ottar. Hvorfor det?
Silfen Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Hvorfor det? Fordi de er spik spenna gærne.
Gjest Søgni Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Hvorfor kunne du ikke vært medlem av Ottar? Fordi jeg er uenig i både deler av det de forfekter og i en del av måtene de går frem på, verken mer eller mindre. Følgende er derimot ikke årsaker til at jeg ikke kunne vært medlem: At alle ottarkjærringer er støgge og hater menn og sex og er vanskapte med personlige problemer samt at Ottar har programfestet verdens undergang. (KG-versjonen, med andre ord). 4
Gjest Søgni Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Til tider så kan det virke som det er en god del medlemmer av gruppa her. Du må gjerne utdype. Hvorfor synes du det?
Testosteron Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 alle ottarkjærringer er støgge og hater menn og sex og er vanskapte med personlige problemer De er ikke støggere enn oss andre, og de hater ikke menn generelt. Det er ingenting som tyder på at de skulle hate sex, og personlige problemer har vi da alle.
Testosteron Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Fordi de er spik spenna gærne. "Militant" heter det
Gjest Søgni Skrevet 8. september 2012 #16 Skrevet 8. september 2012 De er ikke støggere enn oss andre, og de hater ikke menn generelt. Det er ingenting som tyder på at de skulle hate sex, og personlige problemer har vi da alle. Det var en ironisk bemerkning, siden det tydeligvis finnes enormt mange selverklærte eksperter på feminisme generelt og Ottar spesielt her på KG Jeg er enig i det du skriver, jeg.
Gjest BM2 Skrevet 8. september 2012 #17 Skrevet 8. september 2012 (endret) Har noen skadet omdømmet til kvinner mer en OTTAR? OTTAR og deres like får en til å grave skyttergraver, ta på hjelm og vurdere en a-bombe. Endret 8. september 2012 av BM2
Testosteron Skrevet 8. september 2012 #18 Skrevet 8. september 2012 Det var en ironisk bemerkning, siden det tydeligvis finnes enormt mange selverklærte eksperter på feminisme generelt og Ottar spesielt her på KG Jeg er enig i det du skriver, jeg. Okey! Jeg tok ikke ironien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå