Gå til innhold

OTTAR - noen medlemmer her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som er medlem av OTTAR her?

Anonym poster: e1064c592e6e4a8f7a968474cab759e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonym poster: 7d0faf54d2106d66cf8505ca0c0e1433

Skrevet

Jeg er ikke medlem altså, kunne ikke vært det heller, men hvis du vil vite noe om Ottar så kan du lese på nettsidene deres. http://kvinnegruppa-...e&id=1&Itemid=2

Hvorfor kunne du ikke vært medlem av Ottar?

• Liker 1
Skrevet

Til tider så kan det virke som det er en god del medlemmer av gruppa her.

• Liker 1
Skrevet

Tror faktisk man hadde sett meg på medlemslisten for FrP før medlemslisten for Ottar.

Skrevet

Tror faktisk man hadde sett meg på medlemslisten for FrP før medlemslisten for Ottar.

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi de er spik spenna gærne.

Skrevet

Hvorfor kunne du ikke vært medlem av Ottar?

Fordi jeg er uenig i både deler av det de forfekter og i en del av måtene de går frem på, verken mer eller mindre.

Følgende er derimot ikke årsaker til at jeg ikke kunne vært medlem: At alle ottarkjærringer er støgge og hater menn og sex og er vanskapte med personlige problemer samt at Ottar har programfestet verdens undergang. (KG-versjonen, med andre ord).

• Liker 4
Skrevet

*Følger med* Hahahaha..

Skrevet

Til tider så kan det virke som det er en god del medlemmer av gruppa her.

Du må gjerne utdype. Hvorfor synes du det?

Skrevet

alle ottarkjærringer er støgge og hater menn og sex og er vanskapte med personlige problemer

De er ikke støggere enn oss andre, og de hater ikke menn generelt. Det er ingenting som tyder på at de skulle hate sex, og personlige problemer har vi da alle.

Skrevet

Fordi de er spik spenna gærne.

"Militant" heter det

Skrevet

De er ikke støggere enn oss andre, og de hater ikke menn generelt. Det er ingenting som tyder på at de skulle hate sex, og personlige problemer har vi da alle.

Det var en ironisk bemerkning, siden det tydeligvis finnes enormt mange selverklærte eksperter på feminisme generelt og Ottar spesielt her på KG :) Jeg er enig i det du skriver, jeg.

Skrevet (endret)

Har noen skadet omdømmet til kvinner mer en OTTAR? OTTAR og deres like får en til å grave skyttergraver, ta på hjelm og vurdere en a-bombe.

Endret av BM2
Skrevet

Det var en ironisk bemerkning, siden det tydeligvis finnes enormt mange selverklærte eksperter på feminisme generelt og Ottar spesielt her på KG :) Jeg er enig i det du skriver, jeg.

Okey! Jeg tok ikke ironien :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...