Gå til innhold

Anmelde for voldtekt - beviskrav?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt et stormfullt forhold til en eks som var veldig inne i BDSM-sex. Jeg likte det aldri spesielt godt, men tenkte at jeg måtte finne meg i det for kanskje senere ville han mildne litt.

Gjorde så vondt sexen med han at jeg til tider nærmest tryglet han om å stoppe, men det gjorde han bare enda kåtere. Skrev også sms til meg hvor han f.eks. kunne skrive: Gleder meg enormt til å voldta deg, men etterpå blir det kos, lover.

Jeg var hele tiden så enormt forelsket i denne mannen, at jeg fant meg i å oppfylle mange av hans voldtektsaktige fantasier. Men etterhvert kom det til et stygt brudd, hvor jeg var den som ville fortsette. Kjenner meg nå bare så jævlig brukt og ødelagt, og tenker at jeg ønsker å anmelde ham for alle de gangene han nektet å stoppe selv da jeg sa nei, lære han en lekse, tvinge han til å respektere grenser.

Har imidlertid skrevet mange desperate smser for å prøve og vinne ham tilbake, så kanskje det er meningsløst å anmelde pga. det?

Anonym poster: 8472468494249180a8d1a0cc32ddf420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt et stormfullt forhold til en eks som var veldig inne i BDSM-sex. Jeg likte det aldri spesielt godt, men tenkte at jeg måtte finne meg i det for kanskje senere ville han mildne litt.

Gjorde så vondt sexen med han at jeg til tider nærmest tryglet han om å stoppe, men det gjorde han bare enda kåtere. Skrev også sms til meg hvor han f.eks. kunne skrive: Gleder meg enormt til å voldta deg, men etterpå blir det kos, lover.

Jeg var hele tiden så enormt forelsket i denne mannen, at jeg fant meg i å oppfylle mange av hans voldtektsaktige fantasier. Men etterhvert kom det til et stygt brudd, hvor jeg var den som ville fortsette. Kjenner meg nå bare så jævlig brukt og ødelagt, og tenker at jeg ønsker å anmelde ham for alle de gangene han nektet å stoppe selv da jeg sa nei, lære han en lekse, tvinge han til å respektere grenser.

Har imidlertid skrevet mange desperate smser for å prøve og vinne ham tilbake, så kanskje det er meningsløst å anmelde pga. det?

Anonym poster: 8472468494249180a8d1a0cc32ddf420

Tror du bør la det ligge. Du ønsker ikke å få dette brettet ut for allverden uansett, og beviskravene i voldteksaker er høye.

Jobb med deg selv og kom deg videre. Slett mannen fra alle sosiale medier etc. Han er en syk jævel, men du var nok for involvert i han til at du kan bevise noe.

Skrevet

Om du vil anmelde fyren for voldtekt, burde du gjort det når han faktisk kjørte på når du sa nei. Mtp at han er i BDSM-miljøet, meldingene som har gått fram og tilbake mellom dere og at dere nettopp har vært gjennom et brudd, er sannsynligheten veldig stor for at han vinner alt og kan anmelde deg tilbake.

Akkurat nå framstår du mest som en bitter eks..

Uansett, det er helt for jævlig at han kjørte over grensene dine på en slik måte, så en *klem* fra meg.

  • Liker 9
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du får så mye ut av en anmeldelse, spesielt med tanke på de mld du har skrevet i etterkant.

Men kanskje du burde snakke med noen om de følelsene du sitter igjen med nå? Enten noen du kjenner som du stoler på, eller rett og slett en profesjonell.

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 1
Skrevet

Akkurat nå framstår du mest som en bitter eks..

Nei vet du hva!!

  • Liker 1
Skrevet

Nei vet du hva!!

Hva?

Se det i politiets øyne:

Meldinger om at han skal voldta henne (sendt fra ham) med en respons fra TS (som vi forsåvidt ikke vet hva er) - dette over tid.

Han er aktiv i BDSM-miljøet.

Hun velger først å anmelde etter han har slått opp med henne.

...

Bitter eks.

  • Liker 6
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Har hatt et stormfullt forhold til en eks som var veldig inne i BDSM-sex. Jeg likte det aldri spesielt godt, men tenkte at jeg måtte finne meg i det for kanskje senere ville han mildne litt.

Gjorde så vondt sexen med han at jeg til tider nærmest tryglet han om å stoppe, men det gjorde han bare enda kåtere. Skrev også sms til meg hvor han f.eks. kunne skrive: Gleder meg enormt til å voldta deg, men etterpå blir det kos, lover.

Jeg var hele tiden så enormt forelsket i denne mannen, at jeg fant meg i å oppfylle mange av hans voldtektsaktige fantasier. Men etterhvert kom det til et stygt brudd, hvor jeg var den som ville fortsette. Kjenner meg nå bare så jævlig brukt og ødelagt, og tenker at jeg ønsker å anmelde ham for alle de gangene han nektet å stoppe selv da jeg sa nei, lære han en lekse, tvinge han til å respektere grenser.

Har imidlertid skrevet mange desperate smser for å prøve og vinne ham tilbake, så kanskje det er meningsløst å anmelde pga. det?

Anonym poster: 8472468494249180a8d1a0cc32ddf420

Voldtekt, i juridisk forstand, er en svært alvorlig forbrytelse noe også strafferammene indikerer (dere kan spare dere for oppgulp om at "alle voldtektsforbrytere slipper ut etter seks måneder", det stemmer ikke). Basert på det du skriver bør ikke begrepet "blandes inn" her.

Enig med Katten, selv om det sikkert gjør litt vondt.

Skrevet

Nå til dags er det så mye voldtekter ute og går og folk er forbanna, så man kan faktisk dømmes uten verken å ha voldtatt noen eller forårsaket skade eller merker på "offeret". :fakta:

Skrevet

Ikke meningen å være ufin her, men er ikke du forfatter av denne tråden også?

Skrevet

Du ville nok tapt den saken i retten da det finnes bevis på alle meldingene du har sendt til ham hvor du trygler om å få han tilbake.

Om det var voldtekt eller ikke skal jeg ikke si, du er i hvertfall blitt utnyttet

Du burde finne noen å snakke om dette til, det du har gått gjennom

Skrevet

Nei vet du hva!!

Jo det gjør hun.

Og jeg kan vedde mye på at det er samme bitre eks med psykiske problemer som har opprettet en haug med andre tråder her inne den siste tiden - som har blitt stengt etter litt tid ettersom vi snakker om en dame som er SINNSYKT PSYKISK USTABIL!!

Eller er du kanskje en sånn som mener at kvinner skal få anmelde absolutt alt som voldtekt - til tross for at det ikke var det?

Anonym poster: ad60c4f56d1e8f363dbaa174d57b074f

  • Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror neppe du kommer noen vei med voldtektsanklage, men det er trist at du opplevde alt dette :klem:

For øvrig tror jeg denne mannen har gått glipp av noe vesentlig når det gjelder BDSM. For det første skal det være frivillig og gjensidig, og man skal ha et kodeord som betyr stopp, og da SKAL man stoppe. Denne mannen er bare en brutal jævel som gjemmer seg bak BDSM-betegnelsen.

  • Liker 2
Gjest grapefrukt
Skrevet

TS - tror du ikke politiet vil finne det litt merkelig at til tross for at du vil anmelde han for voldtekt - så finnes det massevis av dokumentasjon på at du trygler om å få han tilbake?

De fleste voldtektsoffre gjør nemlig ikke det.

Men det er kanskje annerledes når man vil anmelde noen for voldtekt for å ødelegge livet deres som hevn for at de ikke lenger vil ha en?

Skrevet

Jeg ville uansett kommet meg til en psykolog så fort som mulig og begynt å jobbe med psyken. Psykiske traumer setter seg ofte i kroppen og kan være vanskelige å løse opp i. Ofte vil kroppslige terapier slik som rosenterapi være spesielt nyttige for å få til det. Meditasjon vil gjøre mye av det samme.

Anonym poster: c5712551ed56389ec08385a2f18c0be6

Skrevet

Har hatt et stormfullt forhold til en eks som var veldig inne i BDSM-sex. Jeg likte det aldri spesielt godt, men tenkte at jeg måtte finne meg i det for kanskje senere ville han mildne litt.

Gjorde så vondt sexen med han at jeg til tider nærmest tryglet han om å stoppe, men det gjorde han bare enda kåtere. Skrev også sms til meg hvor han f.eks. kunne skrive: Gleder meg enormt til å voldta deg, men etterpå blir det kos, lover.

Jeg var hele tiden så enormt forelsket i denne mannen, at jeg fant meg i å oppfylle mange av hans voldtektsaktige fantasier. Men etterhvert kom det til et stygt brudd, hvor jeg var den som ville fortsette. Kjenner meg nå bare så jævlig brukt og ødelagt, og tenker at jeg ønsker å anmelde ham for alle de gangene han nektet å stoppe selv da jeg sa nei, lære han en lekse, tvinge han til å respektere grenser.

Har imidlertid skrevet mange desperate smser for å prøve og vinne ham tilbake, så kanskje det er meningsløst å anmelde pga. det?

Anonym poster: 8472468494249180a8d1a0cc32ddf420

Sa du eksplisitt nei, eller gjorde du ikke?

Lukter bitter eks av dette, så lenge du var samtykkende del av leken kan du ikke bare ombestemme deg i etterkant.

Anonym poster: 8e190e3aa9236920c902c432a5735dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...