AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 God morgen! I går hørte jeg en merkelig lyd fra termostaten til varmekablene på badet. Det kom en serie raske klikkelyder etter hverandre, så stoppet det og alt så ut til å fungere normalt. I natt var jeg oppe på toalettet og da var badegulvet kaldt til tross for at det lyste i termostaten. Jeg skrudde for sikkerhets skyld av termostaten da, og på igjen i morges. Nå er varmen tilbake og alt ser helt ut som vanlig. Hva er dette og er det noe jeg må gjøre noe med? For sikkerhets skyld er der visning her i morgen, og jeg blir jo engstelig for at dette er noe dyrt og omfattende...<br /><br /> Anonym poster: c866d856cdef76c532d738fa6cf920b1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Hei. Vi hadde samme "problem" i vår forrige leilighet, og det viste seg at termostaten var ødelagt/utslitt. Den går det an å bytte, så du kan jo håpe at det er det som er feilen <br /><br /> Anonym poster: 712e24fa08fb2c23681053593f437a76
TMB Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 (endret) Høres ut som et slitt/defekt relé (i termostaten). Endret 8. september 2012 av TMB
skrue Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 (endret) Ta en kikk på denne tråden http://www.byggeboli...temp-termostat/ Termostaten "klikket" i det tilfellet. Sjekk om dere har samme type. Endret 8. september 2012 av skrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå