Gå til innhold

Nattevakter...hva tjener dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som nattevakt på hotell, 80% stilling.

Har ei grunnlønn på ca 159 kr timen, og et nattillegg på 37 kr for manuelt arbeid ifra kl 00-06. Får også et kveldstillegg fra kl 23-00 på 10 kr.

Er interessert i å høre hva andre nattevakter tjener, hvor dere jobber og om dere har relevant utdannelse. (Jeg har fagbrev som resepsjonist og ca 4 års annsienitet- er ikke sikker, har jobbet mye deltid etter jeg fikk unger.)

Jeg får helt sikkert "rett" lønn, etter tariff. Likevel hører jeg om andre nattevakter f.eks i helsevesenet som får 100% tillegg. Så blir nok ikke værende så altfor lenge i denne jobben.

Anonym poster: fe67e71be020400b4f845abea80db8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du får 180+45 kr når du jobber natt?

Høres rimelig ut, med 3 års høyskole. Men trodde faktisk dere sykepleiere fikk mer i nattillegg?

TS

Anonym poster: fe67e71be020400b4f845abea80db8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du får 180+45 kr når du jobber natt?

Høres rimelig ut, med 3 års høyskole. Men trodde faktisk dere sykepleiere fikk mer i nattillegg?

TS

Anonym poster: fe67e71be020400b4f845abea80db8f7

Jeg er også sykepleier. Max ans. Har 235 kr timen. 56 kr I natt/kvekdstillegg og 50 kr I helgetillegg.<br /><br /> Anonym poster: 870b96dc98892cee58889ad1e276d2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du får 180+45 kr når du jobber natt?

Høres rimelig ut, med 3 års høyskole. Men trodde faktisk dere sykepleiere fikk mer i nattillegg?

TS

Anonym poster: fe67e71be020400b4f845abea80db8f7

Ikke der jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltidsjobb som nattevakt som sekretær på sykehus, ingen utdanning, er bare student som trenger noen kroner 157+45 hele vakten, ekstra i helg.

Anonym poster: 0552dcd23879e81e3ae1ac9fa7d8a171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Filleproletiet