Gå til innhold

Hvor viktig er erfaring fra tidligere forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor viktig er det at han dere dater har erfaring fra tidligere forhold?

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg ikke det er så viktig. For meg er det heller viktig han er reflektert og forstående og at jeg får en god følelse av at "forholdet" kan funke og føler det er likesidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vet hvordan et voksent forhold skal fungere, trenger han ikke forholdserfaring. Hvis han utsetter å ta ut søpla i håp om at jeg skal gjøre det først, blir sur for at jeg ikke shaver leggene hver dag og tror at det er greit å aldri bli med på familieting som egentlig ikke er så kule, kan han glemme meg og læres opp av en annen.

Anonym poster: 6c93b7e4eeed1c3c068f77de73b743b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han utsetter å ta ut søpla i håp om at jeg skal gjøre det først, blir sur for at jeg ikke shaver leggene hver dag og tror at det er greit å aldri bli med på familieting som egentlig ikke er så kule, kan han glemme meg og læres opp av en annen.

Kjedelig hvor mange som forutsetter at man absolutt må bo sammen. Jeg kan ikke se for meg noe mindre romantisk egentlig.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvor mange som forutsetter at man absolutt må bo sammen. Jeg kan ikke se for meg noe mindre romantisk egentlig.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Utdyp er du snill. Bo sammen med en gang, eller generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdyp er du snill. Bo sammen med en gang, eller generelt?

Generelt. Krangle om oppvask, støvsuging, ditten og datten. Bedre å ha sitt eget synes nå jeg :) Men det passer sikkert ikke de sjalue.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt. Krangle om oppvask, støvsuging, ditten og datten. Bedre å ha sitt eget synes nå jeg :) Men det passer sikkert ikke de sjalue.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Helt enig, men det blir da slik krangling om man tilbringer mye tid hos hverandre (les: har sex).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt. Krangle om oppvask, støvsuging, ditten og datten. Bedre å ha sitt eget synes nå jeg :) Men det passer sikkert ikke de sjalue.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Tømme søppel?

Når den er full og du skal kaste noe så tømmer du den samtidig. Sier jo seg selv!?!?

Støvsuge?

Altså støvsuging er ikke noe problem om område er helt åpen. Men når man har møbler og skit rundt så blir det selvfølgelig noe dritt å støvsuge. Løsningen er rett og slett at en støvsuger mens den andre flytter på møbler og sånt. På den måten blir det ikke noe "jammen jeg støvsugde sist" tull, siden begge gjør det samtidig.

Oppvask?

Med oppvaskmaskin så er det ikke noe problem. Når den er full så skrur man den bare på. Når den skal tømmes så samarbeider man bare.

Om man ikke har oppvaskmaskin så vasker en, mens andre tørker og setter på plass.

Er dette bare galskap eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt. Krangle om oppvask, støvsuging, ditten og datten. Bedre å ha sitt eget synes nå jeg :) Men det passer sikkert ikke de sjalue.

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Yeeess.. Se for deg om ALLE skulle ha sitt eget da. Da snakker vi vanskelig boligmarked.

Anonym poster: 6bc23f91bbc05a9e02f9d1abc47b5b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeeess.. Se for deg om ALLE skulle ha sitt eget da. Da snakker vi vanskelig boligmarked.

Anonym poster: 6bc23f91bbc05a9e02f9d1abc47b5b31

Det går den veien. Alle har f.eks nå egen bil. Dvs. de som trenger bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med tidligere forhold er alle problemene man ikke blir kvitt.

Tidligere forhold som er helt avsluttet er som regel ikke store problemet. Dette forutsetter altså at det ikke lenger er noen form for kontakt.

Tidligere forhold der det fortsatt er kontakt; blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG viktig, men enda viktigere er det at han har levd livet som singel og vet hva han "går glipp av" ;)

Hvorfor er det veldig viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes nok det er litt viktig, men håper ikke det trenger å være avgjørende. Ser jo at jeg har flere gode kamerater som har vært single mesteparten av sitt voksne liv, som antagelig er veldig gode partnere for den rette. Flere av dem har heldigvis også funnet bra kjærester etter hvert (etter at de var 30-40, så det finnes da håp, selv om noen ikke tror det...). Det viktigste uansett er jo innstillingene hans til det å være i et forhold, noe en ikke nødvendigvis lærer KUN ved å ha hatt kjæreste - en må jo reflektere litt og ha et ønske om å samarbeide. For min egen del vet jeg at jeg har fått slipt av meg noen skarpe kanter av å ha vært i et langt forhold. Angående å samarbeide om hverdagslige ting tror jeg egentlig jeg kunne spart meg det samme forholdet, da eksen ikke akkurat var med på den greia. Men da er jeg jo mer bevisst på at det er nødvendig med en partner som gjør ting litt av seg selv, neste gang.

Ellers synes jeg nok det kan være et "kvalitetstegn" om en potensiell partner har hatt et eller noen få lengre, gode forhold, som er avsluttet på ryddige måter.

Anonym poster: 52064943d660c7f662d3051f713f0fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig i det hele tatt så lenge mannen forstår hvordan et forhold fungerer og vi har samme forventningene/syn på forhold og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er erfaring kanskje litt greit å ha.

Det er ikke negativt å ikke ha noen erfaringer å kunne drasse med seg, men det passer kanskje ikke til alle.

Jeg er nok relativt slipt i kantene, men samtidig er det nok ikke like mye som kantene til han har har vært sammen med. Så jeg håper jo at han kan ta sine erfaringer videre med en ny, og virkelig kunne gi sitt fulle potensiale til en verdig jente når tiden kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor viktig er det at han dere dater har erfaring fra tidligere forhold?

Anonym poster: 0b8b169c494d8c5eecdda2dde3a4b755

Det hadde sikkert vært fint med er blankt ark,

men samtidig ville jeg hatt et ønske om å ikke "ødelegge noen" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...