LilleMy84 Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Idag begynte det å prikke i overleppa og tuppen på tunga er nummen. Leppene føles og numment! Har også fått litt sår i munnvikene men de går vekk med Carmex Har lest noe om ME..? Noen som har en ide om hva dette er? Jeg sliter MYE med stress og angst.. Er en del av hverdagen i det siste.. (hvis det hjelper..?)
shuzs Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Har hørt stress og angst kan forårsake veldig mye forskjellig symptomer, alt fra utslett etc. Ville prøvd å tatt livet mer med ro, fokusert på positive ting. Men såklart, hvis det er et alvorlig problem burde du søke hjelp hos lege.
Sulosi Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Jeg har hatt stress og angst, de symptomene er helt normale. Kroppen skrur av og på mange rare symptomer for å si ifra at du må roe ned. Etter som du lærer å roe ned forsvinner alt dette rare.
LilleMy84 Skrevet 7. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2012 Okey... Regna nesten med det. Men har ikke opplevd disse symptomene før..! Litt ekkelt :-/ Får bare prøve å slappe av når jeg kan å sjekke om det går over..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå